četvrtak, 14. srpnja 2016.

Vesela i zdrava užina



Kada sam bila dijete (a bilo je to daaavno) mama nam je često znala za užinu napraviti ribane jabuke. U njenoj verziji bilo bi još i malo šećera (jer treba malo zasladit) i cimeta. Još bi malo pričekali da jabuke posmeđe i puste svoj sok pa sve zajedno pomiješali. Delikatesa bez premca.


Svekrva mi donjela prve domaće jabuke iz svog vrta. Vani vruće za poludit, a unutra još gore. Sve se otvara da se dobije bar malo zraka. O paljenju pećnice nema ni govora. Dakle otpada ideja da se jabuke utrpaju u kolač. Nema veze, imam ja novu ideju (još bolju). Napravit ću sebi super veselu i zdravu užinu. Ribane jabuke (bez šećera) s dooosta cimtea, mali lješnjaka i malinama. Njam!

Vesela i zdrava užina

(ovo su samo smjernice za izradu, okuse i količine prilagodite sebi)

2 jabuke (petrovke, lagano kiselkaste)
cimet
sjeckani lješnaci
maline

Jabuke naribati. Posuti cimetom i sjeckanim lješnjacima. Ukrasiti malinama.


P.S. ovo je najmanji recept u povijesti ovog bloga (ako se uopće može nazvati receptom ;))

4 komentara:

Petra Kranjica kaže...

Bome je bilo vruće. Fora ovo izgleda nisam to nikada probala.

jubistacha kaže...

@Petra: probaj pa javi kako ti se sviđa. I meni je fora izgled (a i okus) ;)

Mreow kaže...

Čak i da je najmanji recept, jako je korisno za one koji rijetko kuhaju! :))) Imala sam ribane jabuke kad sam bila mala, ali vidiš, nikad se n bi sjetila ukombinirati na ovaj način. Hvala ti na toj ideji :)

jubistacha kaže...

@Mreow: nema na čemu. Javi dojmove kada isprobaš!

Objavi komentar