četvrtak, 30. lipnja 2016.

Krema s mascarponeom i borovnicama



Ja obožavam ljeto. Sunce mi uopće ne smeta. Ono što mi smeta jesu sparine. Znate onaj osjećaj kada izađete van na zrak da se osvježite, a vani nema ni trunke zraka.


Zbog takvih objektivnih razloga paljenje pećnice u našoj kuhinji je nepoželjna akcija. S druge strane nedostatak nečeg slatkog je nepoželjna stvarnost. Zato sam i došla na ideju da uz minimalan rad s moje strane, napravim nešto da se zadovolje slatka nepca. Ovaj put sam kremu radila s borovnicama (jer su nam stigle Rokove borovnice). Krema se može raditi i s malinama, kupinama ili ribizlama. Kod mene su maline trenutno samo ukras ;)

Krema s mascarponeom i borovnicama

250g mascarpone sira
60g bijele čokolade (otopiti na pari)
125g svježih borovnica

Odvojiti šaku borovnica sa strane. Ostatak pomiješati s mascarponeom i otopljenom bijelom čokoladom, te miksati dok se smjesa ne poveže (dobro je malo jače miksati, da se borovnice polome i puste sok). Servirati u prigodne zdjelice. Ukrasiti ostatkom borovnica i po želji.

Za one željne još recepata s borovnicama neka pogledaju moj post o borovnicama.


4 komentara:

Petra Kranjica kaže...

Super ideja. Hvala za info o Rokovim borovnicama, baš tražim gdje bi kupila borovnice za pekmez.

jubistacha kaže...

@Petra: nema na čemu. Meni se sviđa tvoja ideja za pekmez. Nisam još nikada radila pekmez od borovnica. Nadam se da će biti recept na blogu!

Laka kuharica kaže...

Imaš posve pravo, tko da pali pećnicu po ovim vrućinama? Zato je ova ideja odlična! I fina.

jubistacha kaže...

@Laka kuharica: Slažem se!

Objavi komentar