četvrtak, 30. listopada 2014.

Jesenski muffini



Sigurna sam da svi već imate svoj provjereni recept za muffine. S njime ste sigurni da će muffini uvijek narasti i biti savršeno mekani. Kod mene upravo ovaj recept spada u tu kategoriju. Radila sam ga do sada mnogo puta i svaki put sam jako zadovoljna.

Mogućnosti i kombinacije su prepuštene vama na volju. Ja vam ovaj put predlažem kombinaciju s jabukama i lješnjacima!





Jesenski muffini

2 jaja
100 ml mlijeka
100 ml jogurta
75 ml ulja
1 žlica ekstrakta vanilije
325g pšeničnog brašna
3 žličice praška za pecivo
1/4 žličice sode bikarbone
prstohvat soli
1 žličica cimeta
70g smeđeg šećera
2 manje jabuke (ribane)
sjeckani lješnjaci (za posipanje po vrhu)

U pripremljenoj zdjeli izmiksati jaja. Dodati mlijeko, jogurt ulje i vanilin ekstrakt. U drugoj zdijeli pomiješati brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu, sol i cimet. Dodati šećer i sve zajedno pomiješati. U zdijelu sa suhim sastojcima umiješati mokre sastojke. Na kraju umiješati ribane jabuke. Smjesu podijeliti u kalupe za muffine. Po vrhu svakog muffina rasprorediti sjeckane lješnjake. Sve zajedno staviti u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva da se peče 20-ak minuta. 

P.S.
umjesto jabuka možete uzeti bilo koje bobičasto voće ili banane.


Recept za Fruity breakfast muffins iz knjige Rachel's favourite food at home je poslužio kao inspiracija za Jesenske muffine.

Broj komentara: 6:

Vanilica kaže...

Pravi jesenski muffin verujem da je vrlo ukusan

jubistacha kaže...

@Daniela: je, meni je ovo savršena kombinacija!

Petra Kranjica kaže...

Divno izgledaju!

Anonimno kaže...

i moj omiljeni muffin recept izgleda vrlo slično :)

Tamara kaže...

baš su krasni¨¨

jubistacha kaže...

@Petra: hvala draga!
@Tina: ajd nabaci receptić ako budeš imala vremena.
@Tamara: hvala draga!

Objavi komentar