petak, 22. kolovoza 2014.

Krema od čokolade s dodatkom kardamona


Opet ja o tamnoj čokoladi. Što mogu kad je obožavam i uvijek ću dati prednost čokoladnom naspram kremastog ili voćnog kolača. Još kada je riječ o kremi onda definitivno ne odbijam. Originalni recept je na engleskom pa stoga i naziv chocolate & cardamon pots koji nisam znala ni fino ni doslovno prevesti. Zato sam odlučila napraviti svoju verziju naslova (ako netko ima drugi prijedlog slobodno napišite u komentarima).


Čokoladna krema je savršena. Teksture i okusa slične kao mousse uz laganu notu kardamona koji se osjeti tek u pozadini. Kremu možete dodatno obogatiti i okusom kave ako dodate dvije žlice likera od kave i izostavite kardamon. Zbog bogate kalorijske vrijednosti preporučam da ovaj desert pravite u rijetkim prilikama :)

Krema od čokolade s dodatkom kardamona
(za 4 osobe)
200g tamne čokolade
8-10 sjemenki kardamona
2 žlice maslinovog ulja
3 veća jaja (odvojiti žumanjke i bjeljanjke)
tučeno slatko vrhnje, kakao ili sjeckane tostirane lješnjake (za ukras)

Usitniti sjemenke kardamona. Čokoladu otopiti na pari. Pomiješati čokoladu i kardamon. Dodati maslinovo ulje i pomiješati s čokoladom da se sjedini. Umiješati jedan po jedan žumanjak u otopljenu čokoladu. U posebnoj posudi izmiksati bjeljanke. Polako umiješati bjeljanjke u čokoladnu smjesu (prvo jednu žlicu zatim ostatak u par navrata). Smijesu podijeliti u četiri pripremljena remekina i ostaviti da se hladi. Prije serviranja ukrasiti po želji. Ja sam ukrasila usitnjenim tostiranim lješnjacima i ušećernim ljubicama.

Recept je prilagođen prema originalu iz knjige: 200 make ahead dishes.

P.S. koju vrstu kolača vi preferirate? Kremaste od vanilije, biskvitne, voćne ili čokoladne?

Broj komentara: 7:

Bite my cake kaže...

jako dobro!

Unknown kaže...

kada sam ja u pitanju: samo nek' je slatko..doduše nisam ljubitelj nekih voćnih kolača ono tipa puno šlaga i kivi, ananas,...s pudingom napravljenim pošto se iskuhalo voće, ne podnosim boje, želatinu,...hm, baš sam izbirljiva? dečki vole čokoladu, vole i kolače s orašastim plodovima a tata im je najizbirljiviji :)
ovako nešto se ne odbija....izvrsno je

jasna varcakovic kaže...

Fina kombinacija; volim kardamom (u maloj kolicini) i tamnu cokoladu (to je jedina koju volim - isto u malim kolicinama). Najadrazi kolaci su mi tipa prhko tijesto sa nekim punjenjem.

jubistacha kaže...

@Tamara: hvala!
@Snježa: ni ja ne volim kreme s voćem i želatinom!
@Jasna: i meni je super prhko tijesto, još ako je punjenje od čokolade ;)

Tamara kaže...

mljac! ovo je fino!!

jubistacha kaže...

@Tamara: odlično je ;)

Milica - Na tanjiru kaže...

Uh, divotice! Kardamom i čokolada - to je kombinacija iz snova! E da, uz minijaturni dodatak narandžine korice bude još intenzivnije i zanimljvije... Fantastičan dezert! :)

Objavi komentar