subota, 12. srpnja 2014.

Scones od limuna, đumbira i borovnica



Obožavam miris limuna, pa čak i okus ako je u kombinaciji s nečim slatkim ;)
Obožavam miris limunove korice, pogotovo ako je dio tijesta za kolače ili keksiće ;)
Obožavam borovnice, u bilo kojoj kombinaciji ;)


Ušećereni đumbir je za mene otkriće. Jednom davno sam ga probala i nije mi se svidio. Prošlo je dugo vremena dok se ovog proljeća opet nismo sreli. Postao je redoviti gost mojih doručaka i dodatak u kolačima. Tako je i u ovom kolaču. Kombinacija okusa i tekstura koja savršeno funkcionira.
Samo da napomenem, otkriće sconesa možda rezultira još kojim receptom ;)

Scones od limuna, đumbira i borovnica

1+3/4 šalice pšeničnog brašna (ja koristim tip 850)
3 jušne žlice šećera (ili neki drugi zaslađivač, ja sam koristila ekstrak stevie)
2 čajne žličice praška za pecivo
prstohvat soli
limunove korice (od dva komada)
85g maslaca
8-10 komada ušećerenog đumbira
limunov sok (od dva komada)
borovnice (16 kom)
par žlica mlijeka (ako bude potrebno, ovisi o brašnu)

U zdjeli pomiješati brašno, šećer (ili odabrano sladilo), prašak za pecivo, sol i limunovu koricu. Hladan maslac isjeckati na sitne komade te pomiješati s brašnom. Miješati rukama dok se ne dobije mrvičasta smjesa. Ubaciti ušećereni đumbir (isjeckan na sitne komade). Dodavati žlicu po žlicu limunovog soka i mijesiti tijesto dok se ne dobije kompaktna smjesa (ako je potrebno dodati par žlica mlijeka). Valjkom tijesto izvaljati u krug promjera 20-ak centimetara. Izrezati ga na osam dijelova. Sconese poredati u razmaku od dva cm u pripremljenu tepsiju. U svaki scone utisnuti dva komada borovnica. Peći u prethodno ugrijanoj peći na 200 stupnjeva 15-ak minuta.

Inspiracija za ovaj recept je došla odavde. Svakako pogledajte i ostale recepte. Ja sam oduševljena!


4 komentara:

Tamara kaže...

ovo ti je baš dobro, i osvježavaju i pikantno u isto vrijeme

Unknown kaže...

pošto ja uvijek imam one divlje borovnice onda bih povećala broj :)
predivni su....

Petra Kranjica kaže...

Krasno izgledaju!

jubistacha kaže...

@Tamara: hvala, upravo tako!
@Snježa: naravno, divlje borovnice su manje od uzgojenih ;)
@Petra: hvala!

Objavi komentar