petak, 20. lipnja 2014.

Sorbet od kakaa s dodatkom likera od naranče



Sladoled, sorbet ili granita? Osobno preferiram pravi kremasti sladoled od jaja, šećera i slatkog vrhnja. Za njega treba izdvojiti nešto više slobodnog vremena. Zato kada sam u žurbi, a ipak želim nešto fino onda se odlučim za sorbet. Pogotovo ako je riječ o sastojcima poput kakao i tamna čokolada. U tom slučaju jedva čekam da ga isprobam.


U osnovni recept, uz par izmjena dodala sam liker od naranče i naravno sirova kakao zrnca. Za mene je ovo stvarno odlična kombinacija. Ima i onih kojima to nije. Zato ovaj recept preporučam samo pravim ljubiteljima tamne čokolade!


Sorbet od kakaa s dodatkom likera od naranče

(za 4 osobe)

500ml vode
50g tamnog (muscovado) šećera
100g tamne čokolade (s visokim udjelom kakaa)
50g kakaa u prahu
1 žlica likera od naranče
kakao zrna
bobičasto voće (po želji)

Skuhati vodu i šećer dok se šećer ne otopi. Dodati kakao u prahu i miješati dok se kakao ne otopi (paziti na grudice). U još toplu tekućinu dodati isjeckanu čokoladu i na laganoj vatri miješati dok se čokolada ne otopi. Smjesu maknuti s vatre i pustiti da se ohladi. Dodati liker od naranče i kakao zrnca. Pustiti smjesu da se ohladi te ako imate aparat za sladoled nastaviti prema upustvima. Ako nemate smjesu staviti u frižider. Svakih pola sata izvaditi je iz frižidera i promiješati da se ne stvore kristalići leda.
Poslužiti uz bobičasto voće po želji.

Recept je inspiriran originalom iz Ebbine kuhinje!

1 komentar:

Petra Kranjica kaže...

Još uvijek nikako da se odlučim napraviti tu kombinaciju vode i čokolade. Svi je hvale ali ja sam još uvijek skeptična.

Objavi komentar