nedjelja, 11. svibnja 2014.

Povrtna pizza



Vjerujem da hrana utječe na nas i više nego sami hoćemo priznati. Ona nam može pružiti utjehu, oraspoložiti nas i dati nam snage za dalje. U svijetu ovakvu hranu popularno nazivaju comfort food. Mnogi pod taj naziv svrstavaju slatkiše, sladolede i razne vrste brze hrane. Ja sa s tim uopće ne slažem. Meni pojam comfort food-a jest nešto od čega ću se osjećati dugoročno bolje.




Sami pogled na ovu pizzu je dostatan da me razveseli. Osim što je vesela, razigrana, zelena i ukusna ona je i nisko kalorična i samim time pogodna za uživanje u većim količinama ;)

Povrtna pizza
 tijesto (za pizzu na slici je dovoljna 1/2 tijesta)
150g integralnog brašna
150g svježeg sira
prstohvat soli
žličica praška za pecivo
1 jaje
nadjev
tikvice
skuta
mladi luk
jaje
rikola
sol
papar
maslinovo ulje

Pomiješati brašno, prašak za pecivo i sol. Dodati svježi sir i jaje. Umijesiti kompaktno tijesto. Ostaviti ga da se odmara pola sata. U međuvremenu pripremiti nadjev (isjeckati povrće...).
Izvaljati tijesto da bude što tanje. Izbosti ga vilicom te slagati nadjev (tikvice, mladi luk i jaje). Posoliti i popapriti po želji. Peći u ugrijanoj pećnici na 220 stupnjeva desetak minuta. Kada je pizza gotova po vrhu posuti rikolu, skutu i kapljice maslinovog ulja.



Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

slažem se s tobom! A tijesto sa svježim sirom mi zvuči odlično! Moram to probati prvom prilikom :)

Milica - Na tanjiru kaže...

Wow, mnogo mi se dopada. Tijesto koje stoji samo pola sata, a nadjev je divan. Probam ovo obavezno!

Bite my cake kaže...

jako dobro!

Petra Kranjica kaže...

Prekrasna, sezonska!

Tamara kaže...

volim ovakve pizze a tijesto sam već ranije isprobala , s nadjevom od sira i špinata.
ovo je prava proljetna pizza

JA U KUHINJI... kaže...

Predivna pizza!

Unknown kaže...

Obožavam sve moguće varijante pizza, tako da bi se i ovako nešto moglo probati :)

Anonimno kaže...

Jedeš li ti inače potpuno nezdravu hranu, pa onda si povremeno priuštiš nešto ovakvo i onda je zato ovo tebi comfort food?
Meni ta zdrava prehrana koje se moram držati svaki dan, a koja uključuje svu tu nezačinjenu i nemasnu hranu i hrpetine zelenjave, definitivno nije comfort food. Muka mi je kad se samo sjetim toga. Povremeno si priuštim nešto uistinu ukusnu, tj. comfort food. Čitam ovaj post i ne razumijem u kojem smislu je takva pizza comfort food.

Objavi komentar