subota, 12. travnja 2014.

Pet najdražih deserata

Već neko vrijeme kruži slatka blogerska igra u sklopu koje treba odabrati pet najdražih deserata. Ovaj slatki zadatak su mi zadale cure s čak tri bloga:
1. Make it healthy
2. Kulinarske razglednice
3. Od ideje do materije
Hvala vam cure što ste me uvrstile u vaše društvo. S obzirom na staž ovog bloga ovaj zadatak nije bio nimalo lagan. Trebalo mi je par dana da se odlučim za pet najdražih, pa krenimo redom:

1. True orange génoise




Odlična kombinacija mekanog biskvita, čokoladnog ganache-a i kreme s okusom naranče. Definitivno se isplati napraviti ako imate pri ruci domaće, neprskane naranče ;)

2. Sočna čokoladna torta 


Ova torta je savršena. Sočan čokoladni biskvit i marmelada od marelica. 
Ili neke druge marmelade prema želji :)
  
3. Sablés od lješnjaka

Ovaj put sam odabrala keksiće, i to bez čokolade. Prilično jednostavne za napravit s jednim sastojkom koji je zvijezda cijele priče: tostirani lješnjaci. Na mojoj ljestvici odmah poslije čokolade ;)

4. Praline


 Gomila čokolade s punjenjem po želji. Molim neka se javi onaj tko to ne voli ;)

5. Super zdravi kolač od prosa i jabuka


Iznenađujuće sočan i ukusan, a uz to i zdrav kolač. Tko bi mu odolio ;)

Slatku palicu predajem sljedećim blogovima:

1. Just cake the Cupcake
2. Jedozovni duo
3. Moj nakiTIĆ
4. O slanom i slatkom: o svemu 
5. Le cuisine creative

4 komentara:

Kris kaže...

"Gomila čokolade s punjenjem po želji." - To je to :D

mignonne kaže...

Zelela bih se ovde zahvaliti na lepoj nominaciji i moze po jedan kolacic od svake vrste redom za probu.:))))

Marijana kaže...

sve zvuči jako fino!

Anonimno kaže...

mmmm, onaj drugi po redu mi nekako baš izgleda super!
A moj blog nije baš kulinarski pa svojih recepata i nemam baš puno.... ali pronaći ću one s tuđih blogova koji su mi se svidili :)

Objavi komentar