petak, 31. siječnja 2014.

Mekana pletenica



Volim raditi kruh i peciva. Imam samostojeći mikser pa sve nekako brže prođe. U stanu je ionako uvijek toplo (što mi ne smeta tijekom zime, ljeti je druga priča ;)) tako da se tijesto brzo diže tj. udvostruči svoju veličinu. A najviše volim kada otkrijem neki super recept i onda to ponavljam dok nam ne dosadi.


U ovaj kruh (ako ga se tako može nazvati) ide i jedno jaje što tijestu daje lijepu žućkastu boju, mekoću i fini miris koji mene podsjeća na kolače. Uz dodatak neke fine marmelade sigurna sam da može parirati bilo kojem kolaču ;)


Mekana pletenica
(ili neki drugi oblik kruha)

3 šalice pšeničnog brašna (ja koristim tip 850)
prstohvat soli
1 žličica šećera
1 jaje
1/4 šalice ulja
1/2 šalice toplog mlijeka
 tople vode (ako bude potrebno, ovisno o vrsti brašna i veličini jaja)
1/2 vrećice suhog kvasca

Pomiješati brašno, sol, suhi kvasac i šećer. U drugoj posudi pomiješati jaje i ulje. Pomiješati mokre i suhe sastojke te mijesiti dok se ne dobije kompaktno tijesto. Ostaviti tijesto na toplom da se udvostruči. Premijesiti i oblikovati u pletenicu ili nešto drugo te staviti u pećnicu na 180 stupnjeva. Peći oko pola sata (ili više, ovisno o pećnici i obliku).

3 komentara:

Laka kuharica kaže...

Hm, i ja volim pecivo i kruh, ali najviše jesti:) Što u zadnje vrijeme izbjegavam jer znam da će toplo vrijeme doći naglo i puno prije nego se nadam:) Divno izgleda i miriše i do mene.

Petra Kranjica kaže...

Obožavam domaći kruh i uvijek sam u potrazi za novim receptima. Ovo obavezno ide na listu za isprobavanje.

Anja kaže...

Obožavam pletenicu :))) Inače sama sebi zabranjujem jesti kruh iz pekarnice, ali pletenicama ne mogu odoljeti..naravno, domaće je neusporedivo bolje :)

Objavi komentar