četvrtak, 9. siječnja 2014.

Keksi s kardamonom i narančinom koricom


Ovako na slici ne izgledaju nešto pretjerano zanimljivo. U društvu vizualno privlačnijih slatkiša sigurna sam da ih ne bi ni opazila. Ipak mi je drago da sam ih isprobala prije donošenja ikakvog zaključka. Ovo su delikatni keksići, prhke strukture s laganim okusom kardamona i naranče koji se savršeno nadopunjuju.

U originalu su namjenjeni kao ukras za bor uz dodatak obilne količine šećera u prahu što ih čini još ljepšima. Kako ja nisam ljubitelj pretjerane slatkoće ovaj put sam izostavila posipanje šećerom u prahu i stavljanje na bor ;)

Keksi s kardamonom i narančinom koricom
(original)

6 sjemenki karadmona (sitna zrnca samljeti u mlincu ili mužaru)
250g pšeničnog brašna
140g maslaca
korica jedne naranče
50g šećera u prahu
1 žutanjak
šećer u prahu za ukrašavanje

Pomiješati brašno i kardamon. Dodati na listiće narezan maslac i miješati dok se ne dobije mrvičasta struktura. Umiješati šećer u prahu. U sredinu dodati žutanjak i 1-2 žlice hladne vode te mijestiti dok se ne dobije čvrsto tijesto. Zamotati ga u prozirnu foliju i staviti u frižider 15-ak minuta.
Tijesto stanjiti i s modlicama rezati željene oblike. Keksiće peći u ugrijanoj pećnici na 160 stupnjeva 8-10 minuta. Kada se keksići ohlade posipati ih šećerom u prahu.

Broj komentara: 9:

Bite my cake kaže...

ovo mi je jako lijepa kombinacija

Mimi kaže...

Mogu misliti kako lepo mirisu... :)

Sve najbolje tebi i tvojoj porodici u novoj godini! :)

Just Cake Girl kaže...

Izgleda odlično!

Make it Healthy kaže...

Jednostavno i pretpostavljam jako fino :)

Tamara kaže...

sviđa mi se miris kardamona ,baš je neobičan, ponekad kad radim ganache zajedno s vrhnje, grijem i dvije mahune ;)

Anonimno kaže...

Obožavam tu kombinaciju ukusa/mirisa, ali imam jedno pitanje. Zar nije malo 50 g brašna na 140 g maslaca, tim pre što u originalnom receptu stoji 200 g brašna i 50 g pirinčanog skroba?

jubistacha kaže...

@Tamara: tako je!
@Miki: super mirišu!
@JCG: hvala!
@Make it Healthy: jeste!
@Tamara: i ja kardamon volim dodati u ganche.
@Anonimno: moja greška. Naravno da ne ide samo rižino brašno. Ustvari ja sa stavila 250g pšeničnog brašna (nisam imala rižinog). Ovo je greška u prevođenju ;) Hvala ti što si je pronašla!

Nevena kaže...

Uh, baš dobra kombinacija! Ja sam juče pravila nešto sa kardamomom i limunom i jako mi se svidelo. Očigledno se kardamom jako dobro slaže sa citrusima.

jubistacha kaže...

@Nevena: mislim da imaš pravo tj. da se kardamon slaže sa kiselim okusima. Davno sam radila jedan kolač s kardamonom i preljevom od kiselog vrhnja i bio je odličan!

Objavi komentar