ponedjeljak, 6. siječnja 2014.

Gusta juha: pastrnak



Blagdani polako prolaze. Kolača je bilo (i još ima) na pretek. Sva sreća pa je riječ o suhim keksićima koji mogu još dugo izdržati ako ih se čuva u limenim kutijama na hladnom mjestu. Ono što za mene znači odmak od blagdanske hrane jesu guste juhe. Zašto? E pa upravo zato jer ih još nisam našla na nijednom svečanom blagdanskom stolu za razliku od npr. francuske salate. Nje stvarno ima uvijek i svagdje ;)


Pastrnak sam slučajno otkrila kod svoje tete na placu kada sam kupovala zelenilo za juhu. Od tada se ne odvajamo. Pastrnak je definitivno ono nešto što i običnoj (bistroj) juhi daje poseban okus. Stoga sam samo mogla zamisliti kakav će biti okus guste juhe u čijoj glavnoj ulozi je pastrnak. Definitivno je opravdala moja očekivanja, nadam se da će i vaša ;)

Gusta juha: pastrnak

1 poriluk (veliki)
2 komada pastrnjaka
1 krompir (manji)
ulje (ili maslac)
temeljac (ili voda)
sol, papar
peršin (za ukras)

Dinstati poruluk na ulju dok ne postane mekan. Dodati krompir i pastrnak (očišćen i isjeckan na kockice). Uliti temeljac (ili vodu) da prekrije povrće i ostaviti da prokuha. Kuhati na laganoj vatri dok pastrnak ne postane mekan. Izmiksati juhu u blenderu, vratiti je na vatru da provrije. Začiniti po želji.

Broj komentara: 8:

Bite my cake kaže...

mmm, finooo

Just Cake Girl kaže...

Divno izgleda! :)

jubistacha kaže...

@Tamara: je, stvarno je odlična!
@Just Cake Girl: hvala!

Anja kaže...

Slažem se, nakon praznika i meni jako dobro dođu guste juhe. Ovu nisam probala, hvala na krasnom receptiću :)

Foozdarije kaže...

Super izgleda! Mislim da ćemo mi ovaj tjedan samo juhe jesti ;)

jubistacha kaže...

@Anja: nema na čemu ;)
@Foozdarije: i ja tako nekako mislim ;)

crumbs from my table kaže...

ova juhica bi bas fino sjela uz danasnju maglustinu :-)

jubistacha kaže...

@Crumbs: baš tako ;)

Objavi komentar