četvrtak, 26. rujna 2013.

Pita od kokosa s mirisom lavande



Ima tome par tjedana da sam stavila isprobavanje ove pite na svoju imaginarnu listu.
Znate onu koja vam se stalno mota po glavi kada ne treba i uvijek uspješno ispari kada je potrebna.
E pa ovaj put sam je odlučila prevariti.
Naime, po prvi put sam zapisala ono što se u tom trenu na njoj nalazilo.
Trenutak kasnije je već nešta drugo došlo na listu...
Nema veze, pita je na sigirnom. Odavno zapisana i pojedena ;)



Sigurno se pitate što to znači s mirisom lavande? Nedavno sam napravila sirup od lavande prema receptu s izvrsnog bloga  ABM: Lavander syrup. Na prvu loptu sirup me nije oduševio. Ostavila sam ga zanemarenog par dana i ponovo isprobala. Ovaj put je definitivno opravdao svoje ime. Intenzivan miris lavande se osjetio prilikom otvaranja bočice što je bio razlog da mu dam drugu šansu.


Pita od kokosa s mirisom lavande

za prhko tijesto
125g maslaca (iz frižidera)
1 žutanjak
250g oštrog brašna
malo soli
1 žlica šećera
tople vode

za nadjev
4 jaja
200g mascarponea
200g svježeg sira
40ml sirupa od lavande
4 žlice (vrhom pune) kokosovog brašna

Pomiješati brašno, šećer i sol. Dodati maslac isjeckan na kocke i pomiješati dok se ne dobije mrvičasta smjesa. U sredinu dodati žutanjak i malo tople vode (žličicu, po potrebi i više) i zamijesiti kompaktno tijesto. Ostaviti ga u frižideru pola sata da odmori.
U međuvrmenu mutiti jaja i sirup od lavande dok se ne dobije pjenasta smjesa. Dodati mascarpone pa ga miksati dok se ne dobije kompaktna smjesa. Na isti način dodati i svježi sir. Na kraju dodati kokosovo brašno.
Tijesto staviti u pripremljeni pleh, vilicom ga nabosti i peći pet minuta u pećnici na 170 stupnjeva. Dodati nadjev i peći još dvadesetak minuta na istoj temperaturi. Ukrasiti po želji.

Napomena:
ako nemate sirup od lavande slobodno stavite šećer (ili neko drugo sladilo po želji). Bitno je da kušate nadjev prije pečenja i na taj način prilagodite slatkoću. Miris lavande se osjeti prilikom pripeme i pečenja. Kasnije ga nisam više osjetila. Meni osobno ovako odgovara. Ako volite slađe svakako povečajte količinu sirupa.

Broj komentara: 5:

Bite my cake kaže...

baš lijepa kombinacija, pita izgleda savršeno

Laka kuharica kaže...

Izgleda izuzetno profinjeno, a manjak šećera je samo pozitivna stvar.

Petra Kranjica kaže...

Jako zanimljivo izgleda.

jubistacha kaže...

Hvala cure!

Unknown kaže...

Super izgleda. Volim mascarpone, a ovde mi deluje odlicno u kombinaciji sa kokosom. Prelepe slike!

Objavi komentar