ponedjeljak, 24. rujna 2012.

Kruh od banane i badema (raw banana almond bread)



Ovo je još jedan u nizu od sirovih slatkiša koje sam napravila nedavno. Sve se desilo sasvim slučajno. Otkrila sam jedan odličan blog, nisam mogla prestati sliniti nad slikama i tako to već biva. Sigurna sam da se slično nešta i vama zna desiti. Samo da napomenem da je glavni krivac blog pod nazivom Oh, Ladycakes. Molim lijepo tamo ne odlaziti ako nemate vremena za razgledavanje. U protivnom sigurno ćete negdje kasniti ;)


Odmah da nabacim disklejmer: nisam prešla na sirovojedstvno, ovo je samo jedan od aspekata mog gurmaskog istraživanja ;)




Kruh od banane i badema s preljevom od kokosa (raw banana almond bread with coconut frosting)
(recept je prilagođen prema originalu)

3 šalice tostiranih badema
1/4 krupno sjeckanih tostiranih badema 
1/2 šalice zobenog brašna (mljevene zobene pahuljice)
1 žličica cimeta
prstohvat soli
4-6 komada datulja
2 banane srednje veličine (po mogućnosti što tamnije)

50g kokosovog ulja 
2 žlice sirupa od agave (ili nekog sladila po vlastitom izboru)
5 žlica kokosovg brašna

Prvo usitniti datulje u blenderu dok se ne dobije neka vrsta paste (ako treba dodati pola žlice vode). Ostaviti pastu od datulja sa strane. U blender staviti bademe (3 šalice) i fino ih usitniti. Dodati zobeno brašno, cimet i prstohvat soli. Promiješati par puta da se sastojci izmiješaju. Banane vilicom izgnječiti dok se ne dobije pire. U veću zdjelu staviti bademe, dodati pastu od datulja i banane. Sve zajedno miješati kuhačom dok se ne dobije kompaktna smjesa. Umiješati četvrtinu šalice krupno sjeckanih badema. Staviti je u pripremljenu tepsiju (obloženu pek papirom) u frižider na pola sata. U međuvremenu otopiti kokosovo ulje, dodati agavin sirup i kokosovo brašno. Preljev preliti preko smjese i vratiti u frižider na par sati ili preko noći (još i bolje;)).


Broj komentara: 15:

tanja kaže...

Sjajno izgleda, ovo odmah ide na moju listu isprobavanja!!:)

Nina kaže...

da baš sjajno izgleda iako nisam nešto do sad previše isprobavala sirove slastice, morala bi isprobati jer vidim da se mogu jako fine napraviti

Gordana kaže...

Odlicno izgleda :)

Nada kaže...

Sviđa mi se blog koji spominješ, a slikice doista samo za sliniti nad njima...Kruh ti je odličan, sve bitne i prije prije svega zdrave namirnice..

Jovanka Baštovanka kaže...

fantazija!!! volim ove sirove kolacice =)))

Laka kuharica kaže...

Vjerujem da je ovo vrlo sočno i odlično. Jedino ne smije baš stajati s obzirom na svježe banane.

Nevena kaže...

Bookmark:)
Jako mi dobro zvuči! Banane baš volim u desertima a još u kombinaciji sa kokosom, mmm!
Odo sad malo kod Lady cake:)

jubistacha kaže...

@Tanja: javi rezultate ;)
@Nina: probaj. Moji nisu ni znali da su sirove pa su ih jeli. To znači da su stvarno dobri ;)
@Gordana: hvala!
@Nada: blog je odličan, stvarno ima dobrih slika i recepata...
@Jovanka Baštovanka: hvala!
@Laka kuharica: nama su stajali u frižideru tri dana bez problema ;)
@Nevena: uživaj!

Branka - byB kaže...

Jako dobro i interesantno ! Ja se još nisam okušala u raw slasticama, ali kako pratim tvoje malo istraživanje tako sve više imam želju nešto takvo pripremiti. Hvala ti za link na Ladycakes, virnula sam, ali baš kako si rekla za tamo treba vremena :)

Bite my cake kaže...

divota!

Dunja kaže...

Interesantno, zašto ne, probat ću. Volim ovakve stvarčice.

Anonimno kaže...

uuu, zanimljivo! Meni je samo problem što živim u malom mjestu i onda su stvari poput agavinog sirupa ili kokosovog ulja znanstvena fantastika! Možda u Bio&bio da ih potražim?

jubistacha kaže...

@Branka: probaj, sigurna sam da će ti se svidjeti...
@Tamara: hvala
@Dunja: i ja ;)
@Tina: mislim da agavin sirup možeš zamijeniti s medom ili šećerom, a preljev napraviš od maslaca, malo štaub šećera i dodaš kokosa... Mislim da u DM-u (DBK) imaš agavin sirup. Kokosovo ulje (zasada) samo u Bija ;)

Anja kaže...

Pa ja slinim nad ovim tvojim receptima, mmmmm :))))

Daj griz kaže...

Veliki mljac ;)

Objavi komentar