ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Namaz od cikle i ljubičastog luka


Već sam odavno kušala pečenu ciklu u obliku dip-a i kao sastavni dio salate. Zatim kao "tajni" sastojak u čokoladnoj torti i stvarno sam oduševljena. Osim prekrasne boje i teksture, pečena cikla dobije još jednu dodatnu dimenziju u obliku slatkastkog okusa. Uz dodatak pečenog ljubičastog luka, malo soli i naravno maslinovog ulja dobijemo ovaj super zdrav i ukusan namaz.



Namaz od cikle i ljubičastog luka

4 cikle srednje veličine (koru dobro oprati ili oguliti ako niste sigurni u porijeklo)
2 ljubičasta luka srednje veličine
maslinovo ulje
sol

Odrezati vrhove na cikli te zarezati lagano i poredati na tepsiju. Očistiti ljuske luka i zarezati na vrhu te poredati pored cikle. Posoliti ciklu i luk i poškropiti ih s maslinovim uljem. Staviti u ugrijanu pećnicu na 180 stupnjeva i peći dok ne omekšaju. Kada se povrće ohladi staviti ga u blender, izmiksati te dodati još maslinovog ulja i soli po potrebi. Ostaviti da se namaz odmara minimalno jedan dan.


Namaz sam poslužila na još jednoj verziji kruha čiji sam postupak opisala u prethodnom postu. Omjer brašna je isto kao i prije. Jedina je razlika u tome što sam koristila pola vrećice suhog kvasca i dodala tostirane sjemenke sezama.

Broj komentara: 25:

Laka kuharica kaže...

Bilježim! ovo mi se čini više nego odlično.

jubistacha kaže...

@Katarzis: javi dojmove. Meni je super odlično!

Lilly... kaže...

Izgleda odlično! Pišem i ja! :)

jubistacha kaže...

@Lilly: hvala!

tena kaže...

oooooooooooooo ovo ću morat probat!
možeš li mi jasnije objasnit šta misliš pod "zarezati lagano", samo jednom preko cijele cikle ili onako kao da gulim naranču?

Monika kaže...

E taman sam se mislila kako ću izmislit neki namaz od cikle i kako će imati krasnu boju i eto tebe :D Odličan je!

jubistacha kaže...

@tena: mislim na to da ako je velika cikla onda zarezati križno skoro do polovine cikle. Ako je manja onda može i pri vrhu. Isto tako vrijedi za luk ;)
@Monika: hehe, cikla je izvrsna za izmišljanje namaza. Radujem se novim kombinacijama!

Mimi kaže...

Jako mi se svidja recept! Volim cveklu u svim kombinacijama. Eto bas danas sam napravila jednu salatu pd sveze cvekle... :)

Вера kaže...

Ovo je bas odlicno!!

Cinnamon and Thyme kaže...

Super recept, izgleda jako dobro, belježim :)!

Gordana kaže...

Jako lijepo i zanimljivo, super!

Unknown kaže...

Ne bih ja to smila napraviti!!! Ne bih stala pogotovo s domaćim kruhom! Uh! Fantastično!

Bite my cake kaže...

baš zanimljiv namaz, odličan!

jubistacha kaže...

@Miki: salata od svježe cikle, zvuči super!
@Vera: hvala!
@Gordana: hvala!
@Snježa: samo napravi, ovo je skoro skroz dijetalno ;)
@Tamara: hvala!

tena kaže...

eno ga u fridžu, super je

Branka - byB kaže...

Odličan namaz ! Znam da ću ga isprobati i to čim prije. Super si ga poslužila na finom domaćem kruhu, baš je jako primamnjivo !

jubistacha kaže...

@tena: jeeee, uživajte!
@Branka: Hvala. Domaći kruh je zakon!

Pamela kaže...

Za razliku od mnogih, obožavam ciklu.. i ovo mi je zapravo prilično uzbudljiv recept jer sam sigurna da ću ga barem jednom probati.. :)
I da, kruh ti izgleda fantastično!!!

jubistacha kaže...

@Pamela: bravo za ciklu!

Anonimno kaže...

predivna boja, baš me privlači, a odlično je što si upotrijebila domaći kruh za serviranje ovog prekrasnog namaza

Petra Kranjica kaže...

Super izgleda. Volim ciklu ali najčešće je jedem u salati pa će ovo biti dobrodošla promjena.

Maja kaže...

Svakako bilježim ovaj recpetić! Tvoji novi postovi, kao i slike me uvijek oduševljavaju :)

Nely kaže...

Predobar recept,obožavam ciklu u svim varijantama:)

Mare kaže...

bilo kuda cikla u zadnje vrijeme - svuda :). i to je odlicno tako, ako se mene pita. obozavam ciklu a pecena je posebno ukusna. ovaj tvoj recept zvuci predobro. provjeriti cu kako se drzi ona cikla u ladici frizidera, ima li luka i ... nadam se imati finu vecericu prema ovom receptu :)

Neustrašiva domaćica kaže...

Genijalan recept! Ja bi definitivno dodala još malo limuna jer mi uvijek ide savršeno sa ciklom. Provam čim izraste cikla :)

Objavi komentar