utorak, 29. ožujka 2011.

Njoke od mrkve s pšeničnim integralnim brašnom


Ovo je prvi put da sam se bacila u izradu njoka. Mislila sam da to zahtjeva mnogo više vremena pa sam dosada to izbjegavala. Ustvari to uopće nije teško. I ne treba izdvojiti puno vremena da se dobije jedan tanjur pun mekanih njoka ;)

Često sam znala kupiti one obične od krompira. Pa bih ih napravila kao prilog kada sam bila u stisci s vremenom. Danas sam htjela napraviti nešta drugačije. Već sam davno prije na blogovima vidjela njoke od mrkve što mi se učinilo zanimljivim pa rekoh da i ja pokušam. Integralno pšenično brašno sam stavila da dobijem cjelovit i zdrav obrok. Njoke sam skuhala, začinila s maslinovim uljem i komadićima gorgonzole. Na kraju sam ih posula s prženim sjemenkama suncokreta i lana (ovo je samo prijedlog za serviranje, vi izaberite ono što se vama najviše dopada...).



Njoki od mrkve s pšeničnim integralnim brašnom

400g mrkve
1 jaje
prstohvat soli
1/2 žličice mljevenog muškatnog orašćića
brašno (po želji, koliko treba)
Očistiti i izrezati mrkvu na tanke kolutove te je skuhati u vodi. Kada se ohladi, propasirati je. Dodati sol, muškatni orašćić i jaje. Sve zajedno promiješati. Polako dodavati brašno dok ne dobijete tijesto koje se odvaja od ruba posude. Ostaviti tijesto da odstoji pola sata. Razvaljati ga u obliku valjka i rezati njoke. Njoke stavljati u slanu proključalu vodu i kuhati. Kada izađu na površinu, njoke su gotove.

Broj komentara: 13:

baba kaže...

Jako mi se sviđa :)
A koliko porcija njoki ispadne od 400 g mrkve?

jubistacha kaže...

@baba: sve ti ovisi o količini brašna koje ide unutra. Ja sam dobila solidne četiri porcije njoka :)

Miodrag Surac kaže...

Nisam ih jeo, ali lepo izgledaju i po sastavu, dosta su hranjive. Pozdrav...

Federica Simoni kaže...

mmmmmm..buonissimo!baci!

Sweet Green kaže...

pravim ih od bundeve i slatkog krumpira ali nisam nikada probala od mrkve, zvuci zanimljivo!

Laka kuharica kaže...

nemam šta drugo reči nego da bilježim jer sam sigurna da su odlični. Sviđa mi se integralna varijanta, a jednako tako i sugestija za serviranje. Odličan obrok!

jasna varcakovic kaže...

Ovo zvuci zanimljivo - nikad nesto slicno nisam pravila.

Sanja Manasijevic kaže...

Sa onima od bundeve sam bila odusevljena a sigurna sam da ce mi se i ova varijanta dopasti.... :)

Maja kaže...

Nisam jos ovakve pravila,a ni probala.Hvala za recept!!:))

jubistacha kaže...

@Miodrag: hranjive su doista...
@Federica: grazie!
@Sweet Green: o, meni zvuči zanimljivo ovo od bundeve...
@Katarzis: hvala. Meni je bio odličan, muški rod ne dijeli moje oduševljenje ;)
@Jasna: zanimljivo je, ja inače volim mrkvu.
@Knjiški moljac: morat ću isprobati od bundeve...
@Maja: nema na čemu. Nadam se da će ti se dopasti.

Anonimno kaže...

nikada jela, ali definitivno ću raditi! odličan blog :)

jubistacha kaže...

@Oh la la: hvala. I tvoj isto, jedva čekam da odem do Berlina...

Andrea kaže...

Jako mi se sviđaju, ovo moram jako brzo isprobati. :)

Objavi komentar