ponedjeljak, 20. prosinca 2010.

Namaz od graška i tune



Ovo je ustvari trebao biti humus. Zdravi namaz od slanutka i sezama. Problem je u tome što ja ne volim slanutak pa sam odlučila ga zamijeniti. Izbor je pao na grašak. Koliko god čudno zvučalo grašak volim, a slanutak ne. Zašto? Nemam pojma. Znam samo da mi ne paše okus i miris slanutka. Kada sam već krenula eksperimentirati zašto ne dodati i jednu konzervu tune? Ionako jedem malo ribe. Tako je uletila i tuna. Recept sljedi u nastavku...




Namaz od graška i tune

4 žlice sezama
1 konzerva tune (115g)
1 konzerva graška (400g)
1 limeta (sok)
maslinovo ulje
sol, papar

Sezam prepržiti te samljeti u električnoj sjeckalici. Dodati grašak i sok od limete. Sve zajedno usitniti da dobijete glatku smjesu. Umiješati ocijeđenu tunu. Dodati maslinovo ulje (količinu odrediti po izboru), sol i papar. Sve zajedno promiješati i ostaviti u hladnjaku minimalno dva sata.

Broj komentara: 12:

Nada kaže...

Mora biti fino, volim jedno i drugo, a izgleda predobro na ovoj svježoj korici kruha!

VolimBoje kaže...

Recept taman po mom ukusu - spoj vegetarijanstva i morskih plodova. Iz ovih stopa idem ga isprintati!

jubistacha kaže...

@Nada: to je komad foccacie. Nismo imali kruha pa sam zamijesila pogaču.
@bjonda: jedva čekam da vidim kako je ispalo.

Laka kuharica kaže...

Obožavam hummus, ali ne vidim zašto bi ovo bilo manje dobro. Neobično, ali krasno izgleda i baš mi se sviđa. Bilježim!

stocicu postavi se kaže...

Super izgleda ovako zelen!Svidja mi se kombinacija,tunjevinu bas volim u svim varijantama!Probacu

Unknown kaže...

Neobično više zbog boje ali sastojci garantiraju dobar okus!

Dunja kaže...

Odlična ideja, tunjevina u pašteti pa i s graškom izazov.

Mala kuharica Sandra kaže...

Bas je sasava boja! Odlicno! I bas mi je zao sto ne volis slanutak! Steta. :( No, i ovo je super!

Andrea kaže...

Iako ja jako volim slanutak volim i grašak tako da me i ova kombinacija oduševila. Baš mi se sviđa dodatak tune, ova kombinacija mi je potpuno nova i mislim da je vrijedi isprobati. :)

arba kaže...

Slučajno sam posjetila tvoj blog i naravno da sam odmah postala sljedbenik!!toliko finih i ukusnih stvari da sam već od samog gledanja dobila nekoliko kila!!:)))
Lijep pozdrav!

mojamediteranskakuhinja kaže...

izgleda jako fino, i još na focacci...mmmm

jubistacha kaže...

Drago mi je da vam se namaz sviđa, pogotovo ako poslužen s foccaciom :)
@arba: hvala na lijepom komentaru. I ja sam tvoj sljedbenik.

Objavi komentar