četvrtak, 7. listopada 2010.

Medenjak torta



Recept je nastao slučajno, usljed nedostatka i zamjene određenih sastojaka :)
Konačni rezultat me okusom i teksturom podsjeća na medenjake pa je zato tako i nazvala. Preporučam peći u kalupu promjera 24cm osim ako ne želite ekstra visoki biskvit.

Sastojci:
4 jaja
100g tamnog šećera (muscovado)
1 žličica ruma za kolače
100g brašna
1 žličica praška za pecivo
1 žličica mljevenog muškatnog orašćića
50g tamne čokolade (iskidati na sitne komadiće)

Istući jaja sa šećerom dok ne pobijele i očvrsnu. Dodati rum. U posebnoj zdjeli pomiješati brašno, prašak za pecivo i muškatni orašćić. Smjesu polako dodavati u izmućena jaja, najbolje žlicu po žlicu...
Na kraju u smjesu umiješati sitno isjeckane komade čokolade.
Sve zajedno peći na temperaturi od 180 stupnjeva 20-25 minuta.
Kada se biskvit ohladi možete ga prerezati i filovati ili samo namazati izvana. Ja sam pri ruci imala kupovnu kremu od vanilije pa sam odlučila namazati preko biskvita. Krema je dosta slatka tako da preporučam nešto iz vlastite proizvodnje ako imate vremena. Ja trenutno nemam, pa koristim prečice ;)

Broj komentara: 7:

Laka kuharica kaže...

Jako mi se sviđaju ovakvi nepretenciozni kolači "za po doma i svaki dan". Po sastojcima vidim da je kolač dobar, a i savjet u vezi kreme je dobar. Svakako za isprobati!

fuat gencal kaže...

Çok güzel çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılarımla.

Unknown kaže...

Čini mi se a sve slučajne stavri najbolje ispadnu. Volim ovakve jednostavne stvari.

Branka - byB kaže...

Kolač je super , sastojci su odlični i ja sam ljubitelj ovakvih kolača. Mislim čak da ga ja ne bih niti filovala ili premazivala, posula bih ga štaubom i gotovo :)
Vjerovatno da ću ga u nedjelju napraviti, baš mi treba nešto ovakvo.

Вера kaže...

Jako mi se dopada!!!

Branka - byB kaže...

Evo me opet :), jutros sam ga napravila,i to odmah duplu dozu :)). Jedan je za goste koji mi dolaze , drugi nosim prijateljici kojoj ja odlazim. Uz ove sastojke dodala sam malo vanilin šećera, mrvicu korice limuna i cimeta. Prelila sam ga glazurom od čokolade i ukrasila šarenim šećernim mrvicama. I odmah odrezala komadić da probam, kolačić je odličan, još će se on peći !! :). Hvala ti na ovom jednostavnom i lijepom receptu !

jubistacha kaže...

Draga Branka, stvarno sam zadovoljna kada dobijem ovako fin komentar. Meni se čini da ću i ja trebati probati ovu "tvoju" verziju :)
I to čini mi se odmah sutra :)

Objavi komentar