četvrtak, 26. kolovoza 2010.

Update: Flaked almonds from previous recipe



Zahvaljujući Andrei s bloga Voće i povrće i njenom komentaru o tome gdje se mogu kupiti ovi bademi ja sam se danas prošetala do Dione i kupila ih. Nisam ih nikada probala ni u slanoj, a ni slatkoj verziji tako da jedva čekam. Sve mi se čini da su oni više služe kao dekoracija ali nema veze ;) Za sve one koji žele dekorirati svoje jelo neka odu do Dione, tamo će moći kupiti vrećicu "flaked almondsa".

P.S. ovo nije reklama, ako naiđem na bademe u nekom drugom dućanu obavijest ću vas ;)

3 komentara:

Andrea kaže...

Hej pa baš mi je drago da si ih našla. Izgleda da je to bila neka telepatija da ih ja baš gledam u dućanu i onda pročitam da ih ti tražiš. :)

I ja mislim da su oni uglavnom dekoracija za kolače iako moraju biti ukusni u slanim kombinacijama jer to su ipak bademi. :)

jubistacha kaže...

Telepatija sigurno ;) Baš mi je drago da sam ih našla, sada idem tržiti gdje ih sve mogu upotrijebiti...

Anonimno kaže...

Prilično sam uvjerena da ih ima i u konzumu, bar u super maksi ili kako već, jer mislim da sam s njima ukrašavala tortu za mamin zadnji rođendan, samo je pakiranje malo manje i bili su dosta smrvljeni, ali to valjda prilikom transporta :)
pozdrav, Andrea, ali ne blogerica :)

Objavi komentar