srijeda, 5. svibnja 2010.

Medeno srce & Mango and lemon curd




Kada otkrijem novi blog odmah krenem s pretraživanjem i obično se desi da skupim jako puno recepata koje želim isprobati. Zato, ovaj put imamo ne jedan već dva različita deserta.
Tako je i bilo s blogom Pippi u kuhinji, prvi na red je došao recept za Medeno srce.
Mango i lemon curd (u prijevodu bi bilo nešto slično kako krema) je originalni recept jedne moje frendice. Nema kulinarski blog, ali zato se njeni super recepti mogu naći na coolinarici. Njeno ime je sssiena, a recept se u originalu zove Mango, lemon & lime curd. Nisam imala pri ruci limetu pa sam je zamjenila s limunom, a sve ostalo je isto kao u receptu. I kolač i curd su super ispali. Jako dobro funkcioniraju zasebno, ali za mene je poseban okus kada ih iskombiniram zajedno.

Broj komentara: 6:

Tamara kaže...

Super izgleda. Obozavam mango, jos u kombinaciji sa limunom :)

Unknown kaže...

I meni bi ovo prijalo ovako skupa, kao da se nadopunjuju!

Andrea kaže...

Jako lijepo Jubi. :)

Tadeja kaže...

Po sastojcima mi sve izgleda ukusno. Lemon i druge citrus curde ja volim jako, jako sam znatiželjna kako s njima funkcionira mango, medenjake vole Timna i muž, tako da mislim da bi upalilo! :)

fimere kaže...

c'est un beau dessert ça doit être succulent
bonne soirée

Вера kaže...

Curd sam radila u mikrovalnoj za 5 min,i svidj ami se,bas ti je sjajn afotkica!

Objavi komentar