petak, 13. studenoga 2009.

Torta od maka




Slika1. Torta od maka

U zadnje vrijeme mi se baš jede mak, tako da sam odlučila napraviti ovu tortu. Originalni recept za Tortu od maka ste mogli vidjeti u emisiji "Kod Ane" autorice Ane Ugarković, a ako niste uspjeli zapisati ili zapamtiti evo još jednom recepta. Umjesto jagoda ja sam na biskvit stavila puding od čokolade u koji sam ubacila 50g čokolade za kuhanje a šećer nisam dodavala. Meni se sviđa takav okus a i torta izgleda efektivno. Šlag nisam stavila na tortu kako ide u originalu već sam ga poslužila posebno. Temperatura nije navedena u receptu pa sam ja po savjetu cura s foruma Da mi je nešto slatko pekla na temperaturi od 200 stupnjeva 35-40 minuta.


TORTA OD MAKA

200 g lješnjaka
200 g maka
100 ml mlijeka
8 jaja
2 limuna
200 g šećera
250 g jagoda
200 ml slatkog vrhnja
prašak za pecivo, štapić vanilije, mljeveni cimet

Tostirane lješnjake protljati u krpi da se skine ljuska. Dok se lješnjaci ohlade, zagrijati mlijeko. Lješnjake samljeti u mlincu za kavu (ili u mašini za mljevenje) s malo šećera (da šećer upije masnoću lješnjaka) i malo cimeta. Mak preliti zavrelim mlijekom.
Osam jaja izmiksati s ostatkom šećera u dosta čvrstu smjesu, bijelu i gustu. U smjesu sastrugati sjemenke štapića vanilije.
Pomiješati mak i lješnjake i u njih nacijediti sok limuna i malo praška za pecivo.
Kalup za tortu namazati maslacem (a može se koristiti i malo masnog papira uz rub kalupa da se kolač lakse odvoji kad se ispeće). U smjesu od maka umiješati malo smjese od jaja da se malo razrijedi. Tu smjesu vratiti u smjesu od jaja. Sve staviti u kalup i u pećnicu. Tortu premazati šlagom i poredati jagode po šlagu.

Broj komentara: 9:

Andrea kaže...

Wow kako dobro izgleda. :)
Super ti je ispala, morati ću je i ja isprobati.:)

Vali kaže...

Nisam gledala tu Anu, ali mi se recept odmah svidio. Netko je rekao da se ne osjete baš lješnjaci, samo mak. Istina?

gordana kaže...

jako, dobro i osvježavajuće. Baš sam se tamo zadesila i isprobala, a lješnjake sam odmah skužila!

Josipa kaže...

meni je torta od maka isto zapela za oko, ali zbog lješnjaka, ne maka :) mislila sam mak čak i potpuno izbaciti jer mi nekako ne paše osim na pecivima :) ispala ti je krasno :)

Federica Simoni kaže...

wow che buona!!! mmm...

jubistacha kaže...

Mak savršeno paše uz lješnjake i stvarno se sve osjeti. Možda sam trebala još finije samljeti lješnjake ali nisam pa se zbog toga osjete ali to ne smeta baš je fino :)

Вера kaže...

Ja takodje obozavam mak,sve sa makom mi je savrseno!Divna fotkica draga!

Sweet Corner kaže...

savrseno izgleda, ja obozavam mak, i sigurna sam da bi mi se svidjela, a volim i ljesnjake:))

kreativka kaže...

baš sam neki dan pravila neki kolač od maka, obožavam mak možda probam kolač i na tvoj način....čini se super. pozdrav.

Objavi komentar