srijeda, 15. srpnja 2009.

Haljina za plažu


Slika1. Crvena haljina


Nastavljam sa šivanjem dok mi ne dosadi :) Ima nešto zanimljivo u ljetnim haljinama, da se teško mogu odvojiti od želje da ih sakupljam u svom ormaru. Prije par godina uopće nisam nosila haljine ili suknje tijekom godine, ali kada dođe ljeto jednostavno im nemogu odoljeti. Ove godine imam priliku da sebi sašijem upravo onakve kave želim i to radim :) Zbog nedostatka iskustva i znanja šivanje ide sporo ali nema veze, uz malo prakse sve će biti lakše. Najdraže mi je uzeti komad tkanine, ostatak koji se prodaje po jeftinije i od toga napraviti haljinu. Tako je i nastala ova haljina, malo je kraće nego što bih ja htjela i stoga će se nositi samo na plažu :)
Kao i za pretohnu haljinu i ovdje sljedi tutorijal, koji možete naći na sljedećem linku: ljetna haljina.pdf

Broj komentara: 9:

Snježana Cetina kaže...

Super su mi tvoji radovi :)
Nekad sam i ja dosta šivala, naročito ljeti.
Već nekoliko godina nemam volje za šivanje, možda se jednom ponovno probudi :)

Nina kaže...

ja isto volim raditi svašta, među ostalim i šivati, trenutno nemam mašinu (mama ju ima) pa niti ne šivam, no tko zna kad će me opet doći želja pa ću ponovo šivati
haljinica mi se stvarno sviđa, super si to napravila

Vali kaže...

Super haljina! Svaka čast! I nije samo za plažu, ja bih to i po gradu nosila. :)

Shangri La Food kaže...

:) I ja sam do prije par godina sama sebi stavljala neku ludu zabranu nošenja haljinica i suknjica.. Mladost, ludost :) Sad se ne skidam.. E da su mi te godine i ova pamet :)

Mammazan kaže...

Anche a me piace cucire!!
Al mercato del mio paese c'è un banco che vende scampoli ed allora se ne prendo uno solo mi viene fuori una gonna e se ce ne sono 2 uguali allora mi faccio un tailleur.
bellisssimo il tuo abito per il mare!!!

Sanela Mallory kaže...

Sviđa mi se haljina. Divim se svakome tko zna tako nešto napraviti. Mene šivanje nikad nije zanimalo, mama mi je profesionalna krojačica pa šivanje prepuštam njoj:) Ali imam nekakav čudan odnos prema modi i odijevanju, odjeća mi služi samo zato da ne hodam gola okolo, i ne osjećam nikakav užitak pri kupnji neke odjevne krpe, štoviše, mrzim šoping:(

Sweet Corner kaže...

jos jednom svaaka cast:)))) super je!

kreativka kaže...

preslatka je haljinica, obožavam ljetne haljinice....u svim bojama, na cvjetiće i jednobojne samo što se nisam usudila ni jednu sama sašiti, niti pokušati...možda sljedeće ljeto....tko će znati....

Andrea kaže...

Znaš koliko se divim šivanju i tvom talentu. Za sada samo pospremam tutoriale i sigurna sam da će i to doći na red! :)

Objavi komentar