subota, 6. lipnja 2015.

Voćni desert


Za one dane kada je tako vruće da svi bježe iz kuhinje (pa čak i oni koji u njoj borave više nego obično ;)) ovaj prijedlog za desert je dobitna kombinacija. Osim što je brzo gotov, odličnog je okusa i sadrži voće. Zbog toga se može svrstati na kartu "zdravih slastica", zar ne?




Ovaj desert se jednostavno pravi. Njegov sastav varira od namirnica koje obitavaju u frižideru. Ja sam imala jagode i borovnice. Preljev od manga sam kupila u DM-u, a na vrh sam posula sitno mljeveni keks (Speculas). Jedini pravi posao jest žuta krema (nešta slično kao slasičarska krema u mojoj izvedbi).

Žuta krema
(za 7 desertnih čaša)
3 šalice punomasnog mlijeka
5 žlica (vrhom pune) gustina
1/2 šalice smeđeg šećera
prstohvat soli
3 žutanjka
1 žlica maslaca
vanilija u prahu
Pomiješati gustin, sol, vaniliju i šećer. U posebnoj posudi pjenjačom izmiksati mlijeko i žutanjke. Lagano umiješati mješavinu suhih sastojaka. Staviti sve zajedno na srednje jaku vatru i miješati (paziti da dno ne zagori) dok se smjesa ne zgusne. Kada smjesa prokuha, kuhati još tri minute (paralelno miješajući) pazeći da ne izgori. Skloniti s vatre i umiješati maslac.
Ostaviti kremu da se ohladi pa slagati po želji.

Slaganje:
na dno ide žuta krema, pa sjeckane jagode. Opet sloj kreme, pa borovnice. Na vrh ide preljev od manga i smrvljeni keks.

P.S.
ova krema nije gusta kao slastičarska krema. Ima konzistenciju sličnu pudingu. Najbolje pristaje uz sezonsko bobičasto voće.
Dobar tek!



2 komentara:

Bite my cake kaže...

jako fino i prikladno!

Tamara kaže...

odlična i jednostavna, krema savšena za milijun kombinacija

Objavi komentar