nedjelja, 14. srpnja 2013.

New York bagels


Već odavno imam u planu isprobati ovo pecivo. Do sada se nisam usudila jer mi se učinilo previše posla s kuhanjem i ponovnim pečenjam. Sada mogu reći da definitivno vrijedi isprobati. Ova peciva su po meni ukusom i teksturom mnogo bolji od peciva pripremljenin na klasičan način. Mekaniji su i sočniji od bilokojeg peciva koje sam do sada imala prilike probati...



New York style bagels
(recept je prilagođen prema originalu iz kuharice Kruh i peciva, autorice M. Kefeček)

400ml mlake vode
1/2 paketića suhog kvasca
1 žličica šećera
1 žlica ulja
2 žlice soli
700g brašna (tip 850)
voda za kuhanje
mak, sezam i sl. za posip

Pomiješati vodu, kvasac i šećer te ostaviti par minuta dok kvasac ne proradi. U smjesu dodati ulje i polagano s brašnom zamijesiti mekano tijesto. Uljem premazati tijesto i ostaviti na toplom dok se ne udvostruči. Od tijesta oblikovati kuglice. U sredini svake kugle napraviti rupu (veću tako da kugla poprimi oblik prstena) i ostaviti još pola sata da se diže. Zakuhati vodu i blanširati peciva oko minutu sa svake strane. Nakon što ih izvadite iz vode, uvaljati ih u mak, sezam i sl. Poredati ih na pleh i peći na 180 stupnjeva dok ne porumene.


3 komentara:

Jovanka Baštovanka kaže...

ja ih nikad nisam probala naparaviti, a i nisu nesto komplicirani za spremiti.. kad su bejglovi nastali bili su upola manji nego to su danas.. ja volim onaj "pumpernickle" od razenog brasna =)))

Anja kaže...

Nisam ih još probala, ali kako sam luda za pecivima, moram ih spremiti. Super izgledaju, skroz zgodno s tim rupama u sredini :)

Bite my cake kaže...

krasni su, nikako da isprobam

Objavi komentar