nedjelja, 30. lipnja 2013.

Kitsilano kolačići


Uvijek sam u potrazi za novim receptima, pogotovo kada je riječ o keksićima. Još kada u sastojcima pročitam suncokretove, lanene i sl. sjemenke jedva čekam da ih sama napravim.

Ovo je već četvrta verzija (i nama najdraža) na temu Kitsilano kolačića čiji originalni recept možete naći na ovom linku. Ja vam donosim moju verziju. Vama predlažem da isprobate original, pa nakon toga krenite u potragu za "svojom" verzijom ;)



Kitsilano kolačići

1/2 šalice omekšalog maslaca (cca 110g)
1 šalica smeđeg šećera
2 jaja
1 žličica vanilin ekstrakta
1 2/3 šalice brašna
prstohvat soli
prstohvat sode bikarbone
prstohvat praška za pecivo
1/2 šalice zobenih pahuljica
1/3 šalice suncokretovih sjemenki
1/4 šalice lanenih sjemenki
1/3 šalice kokosovog brašna
75 g tamne čokolade (iskidane na kockice)

Miksati maslac i šećer dok se ne dobije pjenasta smjesa. Dodati jaja (jedno po jedno) i vanilin ekstrakt. U posebnoj posudi pomiješati brašno, sol, prašak za pecivo i sodu bikarbonu. Polagano miješajuću pomiješati brašno i smjesu jaja, šećera i maslaca. Ručno umiješati zobene pahuljice, suncokretove i lanene sjemenke te kokosovo brašno. Kada se sve fino izmiješa dodati čokoladu isjeckanu na sitne komade. Žlicom vaditi komade tijesta i stavljati na pripremljeni pleh. Peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva desetak minuta.


3 komentara:

mignonne kaže...

Obozavam keksice sa zobenim pahuljicama, a jos kad ima cokolade odmah si me kupila... diiiivni su!:))

Tamara kaže...

ja volim ovakve keksiće,
jel može kokosov maslac??

i da, odakle naziv??

jubistacha kaže...

@mignonne: i ja isto ;)
@Tamara: mislim da može i kokosov maslac. Evo kako je došlo do naziva (c/p s originala):
"I worked at a coffee shop during university, and they had cookies brought in by an outside bakery – they called them Kitsilano cookies. The coffee shop is in the Kitsilano neighbourhood in Vancouver."

Objavi komentar