subota, 11. svibnja 2013.

Vikend desert: Sočna torta od sira i limuna



Oduvijek sam mislila kako sam ja istinski ljubitelj čokolade u bilo kojem obliku (kolač, torta, sladoled). I da ću uvijek isključivo dati prednost čokoladnom kolaču naspram kolača koji nisu čokoladni. Sve do nedavno kada sam probala ovu tortu. Ja je zovem torta zbog toga što mislim da pravedno zaslužuje takav naziv.


Iako je zapravo to biskvit (izuzetno sočan i aromatičan) koji se može napraviti u bilo kojem kalupu pa čak i u obliku muffina. Idealan je uz jutarnju/popodnevnu kavu ili čaj, a uz dodatak neke kreme (pa čak i običnog šlaga) može biti super brza i jednostavna rođendanska torta ;)

  
Sočna torta od sira i limuna

2 šalice brašna
2 žličice praška za pecivo
1/2 žličice sode bikarbone
prstohvat soli
1/2 šalice ulja
1/2 šalice smeđeg šećera + 2 žlice meda
ribana korica od dva limuna
1 jaje
sok od jednog limuna
1/2 žličice vanilije u prahu (struganih zrnaca vanilije)
1/3 šalice vode
400g svježeg sira

Pomiješati brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu, sol, šećer i vaniliju. Dodati ribanu koricu limuna. U drugoj posudi izmiješati ulje, jaje, med, limunov sok i vodu. Kada se sve poveže dodati svježi sir. Dobro izmiješati da se svi sastojci povežu u jednoličnu smjesu. Pomiješati suhe i mokre sastojke te peći oko pola sata u zagrijanoj pećnici na 170 stupnjeva. Kada se kolač ohladi izvaditi ga iz kalupa i prije serviranja posuti šećerom u prahu.

P.S. ja sam pekla u kalupu promjera 20 cm i zato sam dobila visoki biskvit. Ako želite dodavati kremu ili neki premaz slobodno je ispecite u malo većem kalupu!


Broj komentara: 8:

Anja kaže...

Čim je limun i sir, znam da je fino. Inače, što sam starija to više volim biskvitne kolače, ovako sočne i aromatične, ponekad su mi i finiji od čokolade (a isto, kao i ti, nisam mislila da je to moguće!).
Divna torta :)

Bite my cake kaže...

super je!

Recepti Gulan kaže...

obožavam kombinaciju! u sličnoj i ja radim svoju, ali ipak drugačije - no probat ću i tvoju, izgleda mirisno i fino!

Branka - byB kaže...

Jako volim ovakve kolače, limun i sir su prava kombinacija, odličan je !

Mirjana kaže...

Ovo je sigurno dobro!

Tamara kaže...

Divno
Radila bi muffine
Da prepolovim smjesu??

Petra Kranjica kaže...

Divno izgleda. sigurna sam da je i divnog okosu. Bilježim za isprobati.

Nada kaže...

Volim ovakve limunkaste , sočne i biskvitne kolače i da posebno vikendom dobro pašu!

Objavi komentar