utorak, 22. siječnja 2013.

Pain polka


Ovo je treći u nizu kruh koji sam isprobala iz kuharice pod nazivom: The bread bible. Moram priznati da mi se sve do sada sviđa. Svaki od kruhova ima nešto posebno što ga čini kandidatom za još mnoga isprobavanja. Razmišljam da ih ponovim, ali samo kada završim s novim receptima iz iste kuharice. Još par komada strpljivo čeka na red ;)

Pain polka je kao i Pugliese potrebno planirati unaprijed i posvetiti malo više vremena. Dobiti ćete atraktivan kruh s predivnom hrskavom koricom. Mjere dane u receptu su predviđene za jednu veliku štrucu. Ja sam radila dvije manje jer mi je tako bilo jednostavnije.

Pain polka

Starter
7g svježeg kvasca
120ml tople vode
115g pšeničnog brašna

Tijesto
7g svježeg kvasca
280ml tople vode
450g pšeničnog brašna
1 žličica soli

Za starter pomiješati kvasac s vodom. Postepeno dodavati brašno i mijesiti dok se ne dobije mekano tijesto. Staviti ga u lagano nauljenu posudu i prekriti prozirnom folijom. Ostaviti ga na sobnoj temperaturi 4-5 sati. U zdjeli pomiješati kvasac s pola vode, zatim dodati ostatak. Dodati starter i miješati da se sve fino poveže. Polako dodati brašno i sol te mijesiti dok se ne dobije tijesto. Staviti tijesto u lagano nauljenu posudu na toplom da se diže sat do sat i po. Premijesiti tijesto i staviti ga na pripremljenu podlogu za pečenje. Prekriti s prozirnom folijom i ostaviti na toplom oko sat vremena. Pobrašniti vrh tijesta i s oštrim nožem ga rezati kako je prikazano na slici. Ostaviti ga da se odmara još deset minuta. Peći u prethodno zagrijanoj pećnici na 230 stupnjeva oko pola sata. Poprskati površinu kruha tri puta u prvih desetak minuta pečenja.  Kada je gotovo ostaviti ga na rešetki da se ohladi.

Broj komentara: 5:

Dunja kaže...

Još jedan super kruh, divno izgleda.

Anja kaže...

Mogu samo reći da izgleda divno, obožavam domaći kruh :)

Bite my cake kaže...

krasan ti je i ovaj! :)

Unknown kaže...

znaš šta? svi ovi tvoji kruhovi mi se izuzetno sviđaju. ali, kada napravim domaći kruh ja ne znam stati jesti. kako se ti boriš s tim?

jubistacha kaže...

@Dunja: hvala!
@Anja: i ja isto ;)
@Tamara: hvala!
@Snježa: nisam doma, na poslu sam pa ponesem onoliko koliko mi treba za ručak ;) (volim raditi domaći kruh jer izbjegavam onaj iz pekare)

Objavi komentar