petak, 31. kolovoza 2012.

Chocolate butterscotch tartlets


Jednostavno obožavam prhko tijesto i čokoladu. Još kada se to dvoje spoji u jedno, slobodno mogu reći da je ovo za mene kolač br.1. Za sada nema konkurencije. Čak ne mogu naći nešto što bilo dostojno drugog mjesta. Tražila sam, vjerujte mi ;)

Zbog toga sam odlučila mu dodijeliti prvih pet od deset mjesta na mojoj top listi kolača. Za ostalih pet se još nisam odlučila ;)
Koji je vaš najdraži kolač? Kako izgleda vaša lista?


Chocolate butterscotch tartlets 

12 košarica pripremljenih od prhkog tijesta
55g smeđeg šećera
20g maslaca
60ml slatkog vrhnja
150g tamne čokolade
60ml slatkog vrhnja (ekstra)

Košarice pripremiti prema vlastitom receptu ili prema jednom od mojih koji se zasada pokazao najbolji. U međuvremenu  na laganoj vatri zagrijati šećer  i slatko vrhnje miješajući dok se šećer ne otopi. Smanjiti vatru te kuhati oko dvije minute. Ostaviti pet minuta da se ohladi. Ubaciti unutra čokoladu i ekstra vrhnje miješajući dok se ne dobije glatka krema. Ostaviti u frižideru oko deset minuta da se krema stisne. Kremu staviti u košarice i ukrasiti po želji (šlag ili kakao ili sjeckani lješnjaci...)

Recept je preuzet iz knjige Tarts sweet&savoury, The Australian Women's Weekly.

Napomena:
-od ove količine prhkog tijesta se mogu napraviti čak 24 mini košarice. Dakle prepoloviti prhko tijesto, razvaljati ga i raditi košarice za ovu količinu kreme
-košarice izbosti vilicom pri dnu prije pečenja tako da se tijesto ne napuše
-iako mislite da će vam biti malo košarica, 12 komada je sasvim dovoljno. Imajte na umu da je jedna košarica bogata kremom i kalorijama ;)


Broj komentara: 8:

Dunja kaže...

Sjano, volim kad su u ovakvoj mini dimenziji ove pitice.

Unknown kaže...

ovo izgleda jako dobro,...
inače imam male keramičke kalupe
za ovakve košarice, da li mogu u njima
ispeći tijesto,????
hvala
topli pozdrav

jubistacha kaže...

@Dunja: i ja ;)
@Annie: naravno da možeš, samo ne znam koliko tijesta će ti trebati (možda više, možda malo manje). Ovo je mjera taman za pola količine pripremljenog prhkog tijesta. Javi kako je ispalo...

What's for dessert? kaže...

Jako dekorativno izgleda. Volim ovakve deserte, morat ću ga isprobati.

Tamara kaže...

ako zauzima prvih 5 mjesta,
ovo je definitivno za isprobavanje

Sanja 9 kaže...

super... kao čokoholičar obožavam ovakve recepte.

Anja kaže...

Već kad sam vidjela slike na fejsu, znala sam da mi je ovo prefino, recept je opravdao očekivanja :)

Branka - byB kaže...

Jako dobro, kombinacija prhkog tijesta i čokolade i kod mene uvijek prolazi, kalorijama usprkos :) . Košarice jako lijepo izgledaju !

Objavi komentar