srijeda, 15. veljače 2012.

Krema od bijele čokolade s krokantom od zelenog papra




Nije mi dugo trebalo da napravim ovaj desert. Više vremena mi je oduzelo smišljanje naslova. Iako nisam zadovoljna kako je ispalo (naslov) mislim da nema smisla mijenjati jer se ne može na jednostavniji način (u jednoj rečenici) opisati ova krema.


Inspiracija je došla kada sam vidjela na Monikinom blogu recept za Čokoladnu kremu s karameliziranim crvenim paprom. Odmah sam pomislila: gdje ću nabaviti crveni papar? Onda se sjetila da već imam zeleni papar iz Bija (Bio&Bio) i odlučila da će on biti dostojna zamjena. Ali, za njega mi treba nešto nježnije od tamne čokolade. Što bi to moglo biti? Pa naravno, bijela čokolada uz dodatak slatkog vrhnja. Cijeli proces je prilično jednostavan i jednom kada napravite krokant ste u stvari gotovi. Nakon toga se teško nešta može zeznuti. Zašto vam to govorim? Zato jer sam ja uspjela zeznuti krokant dva puta. Jednom sam pričala na telefon, a drugi put surfala. Ispalo je da je treća ipak sreća ;)


Krema od bijele čokolade

200g bijele čokolade
100g (pola čašice) slatkog vrhnja
1 žličica soka od limuna (ili grejpa)

Staviti vrhnje na vatru i grijati ga dok ne počne vriti. U međuvremenu iskidati čokoladu na kocke. Vrhnje skloniti s vatre i preliti po čokoladi. Miješajući otopiti čokoladu. Dodati sok od limuna. Smjesu staviti u frižider oko sat vremena da se stvrdne.

Krokant od zelenog papra

2 žlice šećera
1 žličica zelenog papra (u zrnu)

Šećer staviti na vatru u lončić s debljim dnom. Na laganoj vatri ga grijati dok se ne otopi. Ne miješati s ničim osim lagano vrtiti lončić da se smjesa ravnomjerno otopi. Na kraju isključiti vatru te umiješati zrna papra. Na pripremljeni pleh (obložen pek papirom) izliti smjesu u što tanjem obliku i ostaviti da se hladi. Sjeckati ohlađenu smjestu te je usitniti u blenderu ili ručno u mužaru dok ne dobijete prah.

U čaše servirati red kreme, pa posuti s krokantom. Nastaviti red kreme, pa krokanat dok ne dođete do vrha. Na kraju posuti krokantom za ukras.

P.S. zeleni papar nije jak kao crni papar pa ni krokanat nije jak. Prije serviranja krokant svakako isprobajte. Tek onda odlučite kako i u kojoj količini ga servirati.
Nama se odlično slaže s kremom jer je ona prilično slatka tako da okus papra blaži tu slatkoću čime se stvara savršeni balans okusa. Upravo ono što sam imala na umu kada sam krenula u izradu ove slastice!

Broj komentara: 20:

Anastasija kaže...

mmm, predobro!

mignonne kaže...

Ne bih se nikada setila ovakve kombinacije ali izgleda prefino, sada me kopka i kakvog je ukusa krokant sa biberom.;)))

What's for dessert? kaže...

Zapaprena čokolada je naslov koji mi je pao na pamet.

Just Cake Girl kaže...

Odlična ideja, već sam komentirala i kod Monike :) A jako je jednostavno! :) Meni se ime sviđa ;)

Laka kuharica kaže...

Odlična ideja! Vjerujem da se okusi odlično slažu.

Petra Kranjica kaže...

Krasno izgleda, sviđa mi se zapaprena čokolada kao prijedlog za naslov.

Jana ★ kaže...

Your blog is so fantastic!!
I really like your blog, you´re recipes are great!
I invite you to visit my blog, I have a google traslator, so you can read me :D
I´m your new follower, if you want we can follow each other.
xoxoxo from Spain
http://janakitchen.blogspot.com

jubistacha kaže...

@Stasha: hvala!
@mignonne: Internet je neiscrpni izvor novih ideja ;) Okus: slatko s laganim okusom papra, al tek na kraju!
@What's...: nije loše, imat ću na umu za drugi put (da, ima još recepata s paprom ;))
@JCG: hvala!
@Katarzis: hvala!
@Petra Kranjica: hvala. I meni se sviđa prijedlog za naziv. Imat ću to na umu u sljedećem postu!

Unknown kaže...

Odlična ideja a, naslov: manje je važno kada je dobar konačan ishod!

Monika kaže...

Meni je naslov baš dobar! Drago mi je da sam te potaknula da isprobaš karamelizirani papar. Vjerujem da je i zeleni jednako dobar, pogotovo u kombinaciji s nježnom kremom.

jubistacha kaže...

@Jana: thank you!
@Snježa: hvala!
@Monika: i meni je drago da nalazim inspiraciju čitajući divne postove koje pišu naše blogerice!

Bite my cake kaže...

fantastično! Bijela čokolada i krokatn-super kombinacija, još uz ovaj papar-svakako zanimljivo. Ja uvijek kada nešto pečem/kuham odem od pećnice pa radim nešto deseto :D

Maja kaže...

Savršena ideja i eksplozija okusa! Uvik kad misliš da ćeš ostat bez inspiracije, evo nove na vidiku :)

Tamara kaže...

sad me zanima taj papar!!?? jako zanimljivo!

Tanja Leković kaže...

Kada sam pročitala naslov, počela sam u sebi da se preslišavam: papar je biber, je l' tako? Nisam mogla ni da zamislim da bela čokolada ide sa biberom, pa još krokantom od njega! Zvuči zanimljivo, mogu da zamislim kako je interesantan ukus.

Mimi kaže...

Bas zanimljiva kombinacija. Nikako ne mogu zamilsiti ukus. Od slatkisa, biber sam jela samo u keksima...

jasna varcakovic kaže...

Koja luda kombinacija, za koju sam ubijedjena da bi mi se svidjela!

jubistacha kaže...

@Tamara: pripazi kada budeš radila krokanat ;)
@Maja: upravo tako!
@Tamara: progledaj pa javi dojmove!
@Opasna: da, zabiberila sam čokoladu ;)
@Miki: pa slično je kao u keksima samo umjesto keksa je krema ;)
@Jasna: super!

Branka - byB kaže...

Odlično si ovo napravila,a kako ja nisam preveliki ljubitelj bijele čokolade privukla me priča sa krokantom od zelenog papra.Ipak, moram priznati da me cijela kombinacija definitivno mami na isprobavanje i super izgleda !

Gordana kaže...

Ovo je prekrasno

Objavi komentar