subota, 13. kolovoza 2011.

Sladoledna torbica za mobitel


U zadnje vrijeme imam strašnu potrebu napraviti nešto, bilo što. Bitno je da uposlim ruke, maštu i ostalo će samo doći. Znate onaj osjećaj kada u svakom kutku stana ili sebe vidite nešto što ima potencijala da se pretvori u nešto drugo. Dovoljno je malo slobodnog vremena, vaše vrijedne ruke i to je to. Tako je kod mene. Za sada. Imam toliko ideja da ću morati početi zapisivati, inače ništa od ostvarenja. Jer dok nešto dođe na red, prođe mnogo vremena. A kada prođe mnogo vremena, desi se da pola toga zaboravim ;)

Torbica je nastala iz čiste potrebe. Naime, htjela sam unijeti malo boje u svoj život. Odjeću ne mogu tako drastično mijenjati, pa što ne bih onda odjenula predmete oko sebe? Mobitel je prvi pao pod moj utjecaj. Kukičanje me i dalje zaokuplja tako da je bilo za očekivati da ću izabrati upravo taj način. Boje su se nametnule same od sebe, prave ljetne...


Kada sam je napokon završila (stvarno je bilo brzo) i stavila mobitel unutra došla je prva asocijacija: sladoled od malina na štapiću :)
Imate li vi ikakvih asocijacija vezanih uz hranu? Baš bih voljela čuti vaše ideje...


Torbica je heklana iz jednog komada koji sam na kraju spojila da dobijem futrolu. Naknadno sam dodala dio koji može poslužiti kao držač ;)


Broj komentara: 5:

jasna varcakovic kaže...

Poznat mi je taj osjecaj kad jednostavno MORAS nesto kreirati.
Torbica je neodoljiva; ovdje prodaju takve za oko $10!

Nada kaže...

O da, znam kakav je to osjećaj i moram priznati da ja već to radim, zapisujem, samo još da imam više vremena, to bilo savršeno..
Torbica skroz super izgleda..bravo!

What's for dessert? kaže...

Definitivno sladoled od malina i borovnica!

jubistacha kaže...

@Jasna: hvala!
@Nada: dobro je zapisivati. Vjerujem da ćemo svi jednom imati više vremena...
@Tamara: da, to sam i ja mislila. Maline+borovnice ;)

Branka - byB kaže...

Super je torbica , baš je vesela i prava ljetna. Vjerujem da će biti i neka zimska verzija koju ćeš nam pokazati. Uhvati i mene tako period kada moram nešto raditi, nešto napraviti i tek kada to napravim smirim se.

Objavi komentar