subota, 20. kolovoza 2011.

Salata od kukuruza i rajčica


Kako već i sami znate, vidite, osjetite vrućina nas je obuzela. Jedva se pokrećemo, dišemo na škrge (skoro :)) i brojimo dane, noći kada će nam osvježenje doći ;)


U međuvremenu se održavamo ovakvim brzinskim pripravcima. Kako je sada vrijeme kukuruza mi ga često kupimo i skuhamo. Tako sam došla na ideju da ga upotrijebim u ovom obliku. Mislim da ne postoji ograničenja i da se svašta može staviti u salatu. Ako vi imate neku svoju najdražu verziju voljela bih da mi napišete u komentaru.



Salata od kukuruza i rajčica (mjere su odokativne)

2 kom kuhanog kukuruza
1/2 kg rajčica
češnjak
sol
maslinovo ulje

Pomiješati kukuruz i iskidane rajčice. Sve zajedno začini po želji. Ostaviti u frižideru pola sata.

Broj komentara: 11:

mignonne kaže...

Pravo bogatstvo boja na tanjiru, svi ukusi leta su tu na jednom mestu...evo jos nesto za ideju, zgodno je na tanjiru napraviti male gomilice raznog povrca tako da budu zastupljene sve boje, pa tako recimo bude tu jedna hrpica kuvanog kukuruza secerca, pa graska, zatim hrpica rendane sargarepe i cvekle i sve lepo slozeno na listovima zelene salate, zacinjeno sa malo limuna i ukraseno reckavim persunom... i tvoja kombinacija je odlicna!;))

What's for dessert? kaže...

Kukuruz ne stavljam u salatu, ali jedno od brzinskih jela s kukuruzom je tjestenina sa salsom uz dodatak tune i kukuruza.

Salatica ti je k'o bombon!

Dunja kaže...

Odlična ideja, ne bi se nikad sjetila. Mladi kukruz mi je favorit i trpam ga i u juhe a i ova kombinacija će se naći na mom stolu.

jasna varcakovic kaže...

Krasne boje tvoje salate - znam kako je kada su temperature visoke!

Bite my cake kaže...

jednostavno, brzo i fino! :) Ja sam sada opet došla na svoje što se vremena tiče, ja obožavam kad je ovako vruće i ljetno :)

Maja kaže...

Jednostavne stvari na ovih +36 stupnjeva itekako dobro dođu :)

Tamara kaže...

odlična ideja za brz i ukusan ručak ili barem večeru.
by thr way, osvojila si nagradu na mom blogu, pošalji mi podatke!!

Branka - byB kaže...

Kasnije se vraćam na recept, a sada te želim pozvati da preuzmeš igricu koju imaš na mom blogu. Pozdrav !

jubistacha kaže...

@mignonne: super prijedlog. Super boje a ujedno i vitaminska bomba.
@Dunja: mi smo se toliko najeli mladog kukuruza da se sada malo odmaramo...
@Jasna: da, u Australiji zna biti vruce...
@Tamara: salate su savr[ene, uvijek pasu bez obzira na temperature...
@Maja: ponekad mislim da je u mojoj kuhinji 40 :)
@Tamara: hvala, bas se veselim!
@Branka: zanimljiva igrica, hvala ti sto si me ukljucila!
@

Branka - byB kaže...

Ovakve osvježavajuće salate su mi redovno na stolu za vrijeme vrućina, ali i inače. Odlična je kombinacija rajčica sa kukuruzom, a ja ću češnjak ipak izbaciti da ne izazivam alergiju koju na njega imam. Jako lijepo izgleda u ovim bojama na tanjuru.

Tamara kaže...

imam za tebe jednu malu igricu, zaviri na moj blog

Objavi komentar