utorak, 11. siječnja 2011.

Namaz od avokada i skute



U zadnje vrijeme jedemo dosta skute. Zašto? Čitali samo da je možemo dati našoj curici pa smo kupili da probamo. Njoj se svidjela, a ni nama nije bila mrska. Dapače, moglo bi se reći da smo se prilično navukli na skutu. To znači da je uvijek imamo u frižideru. A imali smo i avokado koji se tu našao nakon jednog tjednog šopinga. Pa sam odlučila to dvoje iskombinirati, dodati još pokoji sastojak i probati kako to izgleda. Rezultat nam se jako svidio. Namaz je blagog okusa, blijedo zelene boje i guste teksture. Treba samo paziti da ne pretjerate jer je avokado ipak prilično mastan i samim time kaloričan.



Namaz od avokada i skute

1 avokado (srednje veličine)
100g skute (svježi kravlji sir, mekane strukture)
50g mliječnog namaza
1 režanj češnjaka
2 žlice parmezana
1 žličica maslinovog ulja
2 žlice prženog sezama (sezam popržiti na tavi dok ne porumeni, paziti da ne izgori)
sol (po želji)



Prepoloviti avokado i izvaditi meso. Staviti ga u multipraktik. Dodati skutu, mliječni namaz, parmezan i maslinovo ulje. Sve zajedno pomiješati dok se smjesa ne ujednači. Izribati češnjak te ga umiješati u avokado smjesu. Umješati sezam. Probati smjesu i prema potrebi dodati sol (količina soli ovisi o slanoći parmezana).

Broj komentara: 9:

Laka kuharica kaže...

Odmah bilježim, volim sve sastojke, naročito uvijek gledam novi način na koji mogu iskoristiti avokado.

Jovana kaže...

Skroz neobično i verujem jako ukusno! :-))

Sweet Corner kaže...

skutu obozavam, i ova kombinacija zvuci bas fino!

Unknown kaže...

Oooo, super, neki dan sam si pravila sa kisleim vrhnjem ali ova mi djeluje nekako pikantnije. Prvom prilikom, kada ga u Lidlu nađem na akciji:)) probam!

mojamediteranskakuhinja kaže...

zgodan namaz, bilježim za sljedeći put kad bude avokada :)

Tadeja kaže...

Oduševljena!
Obavezno probam!

Sanja kaže...

Jako neobičan recept i zgodno izgleda :)

Sanja Manasijevic kaže...

Fotke i namza bas mame...

:))

Andrea kaže...

Kako mi ovo dobro zvuči, ja nisam preveliki ljubitelj avokada ali u ovoj kombinaciji mi se jako sviđa. Inače ja radim sličan namaz s abc sirom tako da i ova kombinacija mora biti jako ukusna. :)

Objavi komentar