nedjelja, 16. svibnja 2010.

Monte bez bijelog




Nije bila južina kako piše Gastrodiva. Kao i cijeli prošli tjedan, u danu su se izmjenile sve vremenske (ne)prilike. Već sam imala u planu isprobati Monte s Gastrodivinog bloga jer mi se sviđa kontrast boja biskvita, kreme i "glazure". Mislila sam ga napraviti točno prema receptu ali nedostatak vremena je uzrokovao "izostavljanje" kreme. Bez obzira na nedostatke, sve se pojelo i odmah zabilježilo za ponovnu turu, ovaj put u full verziji :)

Broj komentara: 5:

Andrea kaže...

Jako mi se sviđa ovaj kolač, hvala ti što si mi skrenula pozornost na njega. :)

Branka - byB kaže...

odličan kolač ! Gastrodivine kocke su prekrasne, a meni se jako sviđa i tvoja verzija, super izgleda i vjerujem da je također bio odličan i ukusan !

fimere kaže...

un gâteau parfait pour les les gourmands comme moi
bonne soirée

Josipa kaže...

mrak izgleda čak i bez bijelog :)

Tadeja kaže...

Bo'me meni još i bolje bez bijelog! :D

Objavi komentar