petak, 16. listopada 2009.

Salata od rikole




Salata od rikole

Kada sam bila dijete, nisam voljela njezin intenzivan miris i okus. Netko je već jednom napisao da se ukusi s godinama mijenjaju. Tako je i kod mene, danas je obožavam. Jedva čekam da spazim na placu vrećicu punu rikole i da je kupim. Toliko je volim da ne mogu odoljeti a da je ne počnem grickati direktno iz vrećice. Današnja rikola je stigla s juga Hrvatske, a pretvorila sam je u jednostavnu salatu. Ovisno o vašem ukusu, uz dodatak soli i maslinovog ulja gorčina rikole se smanjuje ali i dalje ima onu svojstvenu notu po kojoj je poznata. S začinima ili bez, salata od rikole je jedna od meni najdražih salata uopće (ako ne i jedina;)). Kakva su vaša iskustva s rikolom?

Broj komentara: 10:

Unknown kaže...

A, što reći! Ja isto je jako volim, pogotovo onu njenu gorkastu notu, ali moga muža naučiti jesti nju i neke druge stvari kojih nije bilo dok mu je mati kuhala je nemoguća misija.

Josipa kaže...

moje iskustvo s rikolom i nije baš neko... jednom sam je probala i nije mi se svidjela... možda joj dam još jednu šansu :) fotkica je jako dobra, sviđa mi se što je na zelenoj podlozi :)

Shangri La Food kaže...

ova je na slici ona prava divlja. obožavam rikulu. ja sam se navukla na nju u istri :)

Andrea kaže...

Mi smo rigu (tako se kod nas zvoe) uvijek imali u vrtu. Dok sam bila baš jako mala je nisam voljela ali onda sam se od jednom zaljubila u nju. Najdraže mi je kad moji doma rade gradele nabrat rige i pomidora sve to u grubo nakrižat, malo posoliti i dodati maslinovo ulje... fantazija.

Fotka ti je ODLIČNA! :)

Вера kaže...

Ja je do sada nisam probala.Nekima se dopada nekima ne,ali mislim da bi mi se svidela.Mnogo volim sve zeleno.

Vali kaže...

Joj, kada sam je prvi put kušalaa, jedva sam gutala. A sada je obožavam, jedna od češćih salata u mojoj kuhinji!

jubistacha kaže...

Vidim da svi imamo slična iskustva ;)Rikola je definitivno zdravo i kvalitetno povrće koje treba što više koristiti u svakodnevnoj prehrani...

Maja Babić kaže...

Ja sam je prvi put probala ove godine, i odmah sam zavolela taj gorkasto otmeni ukus! Da sam je probala pre par godina ne bi mi se dopala, garantovano. Jedan od najlepsih preliva koji sam ikada jela je kisela pavlaka sa najsitnije iseckanom rukolom, sto sam videla kod Maslinke.

Mislim da ne bih mogla bas ovako kao salatu da je jedem samu, mozda uz jos neko povrce.

Fotkica je bas osvezavajuca!

gordana kaže...

super salata, super fotka :-))))
za mene je: salata sa solim, masl.uljem i sitnim začinskim biljem = najbolja

Anonimno kaže...

meni se salata svidjela, bila je ukusna i na svu sreću danas sam ju jela. Mojoj kćerki se nije baš nešto posebno svidjela, ali sam sretna što se makar meni svidjela:)

Objavi komentar