utorak, 20. listopada 2009.

Nove papuče

Ponovo sam došla na ideju da napravim papuče. Malo sam razmišljala kakve želim i krenula u izradu. Bez obzira što je krajnji rezultat drugačiji nego prvotna zamisao ja sam prezadovoljna.



Slika1. Ljubičaste



Slika2. Zelene


Broj komentara: 11:

Andrea kaže...

U zelene mi se jako sviđaju. :)

Unknown kaže...

I meni su zelene ljepše! Puna si ideja i ne staješ!

Vali kaže...

Preslatke su mi! Svaka čast!

Josipa kaže...

zelene su mrak! ali pitanje je: hoće li biti tutoriala? :)

Unknown kaže...

Super su. Dala si mi ideju da i ja po jednom kroju napravim sebi i kčerki.

Sweet Corner kaže...

zakon si:)))

Вера kaže...

Baš su lepe!

škrabalica kaže...

Meni se baš dopadaju!

jubistacha kaže...

I meni se zelene više dopadaju ;) Možda napravim tutorial, ako stignem kada budem radila sljedeće papuče. Šestičanka, jedva čekam da vidim tvoje i kćerine papuče.

Ana-Marija kaže...

mogu i ja dobiti jedne zelene? :)

gordana kaže...

stvarno su dobre! tvoj blog me uvijek razveseli:-)

Objavi komentar