četvrtak, 24. rujna 2009.

Chocolate Tart

Nisam veliki ljubitelj slatkog, ali kada mi dođe želja da nešto pojedem onda to mora biti kombinacija tamne čokolade i tijesta. Jednom davno sam probala chocoate tart u jednom francuskom restoranu,i to mi je ostalo u dobrom sjećanju. Danas odlučih da pronađem recept i probam napraviti. Recpet možete naći na sljedećem linku: chocolate tart , a sliku možete pogledati ovdje.



Slika1. Chocolate tart

Broj komentara: 9:

Andrea kaže...

Ovakve stvari obožavam! Jako lijepo izgledaju u tvojoj izvedbi, puno bolje od originala! ;) ;)

Da ti odgovorim na pitanje o pastrvi: kupila sam je u Intersparu od proizvođača Leko, a sigurno je ima i u veći konzumima, prodaje se u vakumiranoj foliji pored lososa. :)

Maja Babić kaže...

Moj genetski sastav nikako ne moze da pojmi da je moguce da postoji neko ko "nije bas veliki ljubitelj slatkog" ;) I kao takva vrlo mi se svidjaju ovi tartichi, kao i fotkica :)
Pozdravi!

Vali kaže...

I meni su takvi kolači omiljeni! Super fotka!

Unknown kaže...

Da i meni se više siđa ova tvoja izvedba. Ja spadam u skupinu ljudi koji obožavaju slatko. Nekada davno ako nije bilo ničega u kući ja bih se zadovoljila i pošećerenim kruhom. I sada mi se neki smiju još kako bih ja to pokapala s malo vode da šećer ne spada!

jubistacha kaže...

Hvala Andrea, Interspar mi nije usput ali pogledat ću u Konzumu. Mamajac, ja zato nemogu odoljeti slanim grickalicama ili npr.maslinama. Kada to krenem jesti budem žedna cijelu noć :)
Hvala Vali. Snježa, ja sam tako znala jesti na kruhu namazan margarin pa posoljen ;)

Josipa kaže...

je li netko spomenio čokoladu? ma ja obožavam sve što je s čokoladom pa tako sam sigurna da bi mi se i ovaj tart svidio :) fotkica je jako lijepa, a pozadina je predobra :)

Sweet Corner kaže...

kako su ti lijepi....a o okusu niti ne moram, savrseni su!

Вера kaže...

predivna fotkica,mami na gric!

Monika kaže...

isto kao i mamajac, meni je nepojmljivo da netko baš ne voli slatko. ja bih se mogla udaviti u slatkišima poput ovog divnog tarta. da se mene pita, ove konkretne slane stvari bih izbacila iz svoje prehrane i živjela od slatkog :)

Objavi komentar