četvrtak, 10. rujna 2009.

Bijeli kolač

Ovo je još jedna moja kreacija, kombinacija već poznatih recepata i sastojaka ali na moj način. Nit vodilja je bila da kolač bude bijeli pa evo:


Slika1. Bijeli kolač

Biskvit:
2 jaja, 2 žlice šećera, 2 žlice brašna, pola vrećice praška za pecivo. Umutiti jaja i šećer, u tu smjesu dodati prehodno pomiješano brašno i prašak za pecivo. Sve zajedno staviti u tepsiju da se peče cca 20 min na 180 stupnjeva. Nakon što je pečen biskvit ostaviti da se hladi.

Krema:
50g maslaca (maslac ostaviti na sobnoj temperaturi da omekša), 2 kašike šećera u prahu, 1 kiselo vrhnje, 250ml mlijeka, 50g griza i 5 g bijele čokolade. Izraditi maslac i šećer u prahu, dodati kiselo vrhnje i sve zajedno pomiješati. Staviti mlijeko na štednjak da provrije i skuhati griz. Kada je griz kuhan dodati unutra bijelu čokoladu da se otopi. Ostaviti griz i čokoladu da se malo ohladi. Nakon toga pomiješati griz i čokoladu sa smjesom od maslaca, šećera i vrhnja. Kremu preliti preko ohlađenog biskvita i sve zajedno ostaviti da se ohladi u frižider.

Preljev:
glazura od bijele čokolade.

Napomena:
navedene količine su za malu tepsiju veličine 25cmx25cm. Ako želite napraviti veći kolač slobodno poduplajte količine navedenih namirnica.

Broj komentara: 6:

Shangri La Food kaže...

jako dobro :) . i meni su bijele kreme sve omiljenije i omiljenije

Sweet Corner kaže...

izgleda tako kremasto i fino! svidja mi se!

Josipa kaže...

jako mi se sviđa kombinacija griza, vrhnja i bijele čokolade... sigurno je lagano i osvježavajuće :) a izgleda tako nježno :)

Sanela Mallory kaže...

Zanimljiva krema, baš bih voljela probati:)

Andrea kaže...

Krema je zbilja jako zanimljiva. Mislim da nikad nisam probala ovakvu kombinaciju. Kolač izgleda jako pahuljasto i ukusno. :)

Mammazan kaže...

Per fortuna hai messo il traduttore altrimenti mi sarei persa questa ottima ricetta!!
Baci

Objavi komentar