subota, 6. lipnja 2009.

Ljetna poslastica


Slika1. Poslastica


Ljeto nam je sve bliže i bliže. Prema današnjim temperaturama ja bih rekla da je već tu :)
E pa red je da napravim jedan fin, lagan, jednostavan i usudila bih se reći zdrav kolač. Sami procjenite koliko je zdrav, a ja vam dajem link na recept za Ljetnu poslasticu. Samo bih preproručila umjesto Šlag hit dolcela uzeti neki drugi šlag. Nije mi namjera raditi antireklamu, samo govorim iz vlastitog iskustva. Ili ja neznam fino odsjeći kolač ili je kriv šlag, ali jedva sam uspjela odsjeći normalnu kocku da uslikam ;)

Broj komentara: 12:

Mammazan kaže...

Che aspetto fantastico ha questo dolce!!

Sweet Corner kaže...

izgleda odlicno, mislim da je problem u slagu, a ne u tvom nozu:)))

Vali kaže...

Svidja mi se jako. I ja mislim da je u šlagu problem. Nema meni do tučenog slatkog vrhnja, nikakav prah se s time ne može uspoređivati.

Вера kaže...

Predivno,..moram napraviti!

jubistacha kaže...

I ja se slazem s vali, nema nista do slatkog vrhnja :)

Andrea kaže...

I ja sam više od slatkog vrhnja i ako je u receptu predviđeno nešto drugo ja to obično zanemarim. Bez obzia na poteškoće pri rezanju kolač izgleda mrak! :)

Sanela Mallory kaže...

Sočan kolačić:)

volim_kuhati kaže...

kolač izgleda baš fino i ljetno... ja isto obično izbjegavam šlag u prahu, pogotovo u kolačima :) u sladoledu još može proći :)

jubistacha kaže...

ovim putem se ispricavam kolegici blogerici ramoni jer sam slucajno izbirsala njen komentar dok sam brisala spam komentare neke indonezijske skripte!

Anonimno kaže...

a kad ces haljinu na blog :)

jubistacha kaže...

kada se fino uslikam :)

Cristian Borod kaže...

delicious cake!

Objavi komentar