subota, 11. travnja 2009.

Chocolate chip cookies

Ovo je jedan od keksića koje je nemoguće zaobići. Nisam mogla odoljeti kombinaciji tamne čokolade i kakaa pa odlučih isprobati ovaj recept. Recept se u originalu nalazi na stranici Nigelle Lawson, a ja sam napravila samo dvije izmjene. U skladu s prehranom moje današnje gošće koja je vegetarijanka izbacila sam jaje i dodala jedan jogurt umjesto njega. Druga izmjena jest vanilija ekstrakt kojeg nisam imala, pa sam stavila ekstrakt rum-a i kombinacija je ispala super. Ako je smjesa rjeđa zbog jogurta (180 g) dodajte još brašna da se malo stisne. Sve ostalo je isto kao originalni recept koji se nalazi na sljedećoj adresi: Chip cookies.




Slika1. Chocolate cookie

Broj komentara: 8:

Andrea kaže...

Sretan uskrs tebi i tvojima! :)
Ove keksiće jako volim, a tebi su super ispali! :)

Вера kaže...

Mnogo dobro izgleda!

jubistacha kaže...

Keksići su jednostavni i ukusni a mogu se poslužiti i vegetarijancima :)

Unknown kaže...

Keksići su dobri, lijepo izgledaju!
Imaš nagradu na mom blogu, preuzmi je, stavi na svoj blog, dodaj sličici link na ovaj post, proslijedi nagradu dalje te ostavi dobitnicima obavijesti :)

Anonimno kaže...

mmm, obožavam ovakve keksiće i sigurna sam da bi mi se i ovi svidjeli... odoh pogledati recept... p.s. ja sam tek nedavno otkrila ekstrakt od vanilije i oduševila se pa ti preporučujem da ga nabaviš ako ga još nisi koristila :)
volim_kuhati

jubistacha kaže...

Ekstrakt nisam jos koristila. To mogu kupiti u svakom vecem ducanu ili postoji neki specijalni ducan? btw: volim miris i okus vanilije...

volim_kuhati kaže...

to ti je u onim malim bočicama kao što ima rum i razne druge arome... ugl, ima ga svuda po ovim trgovačkim centrima i košta nekih 9-10 kn :)
volim_kuhati

jubistacha kaže...

aha, imam ekstrakt ali od ruma i kruške ;) Danas ću kupiti vaniliju, jedva čekam...

Objavi komentar